fredrikgr Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 En dag jeg skulle sette på PCen nektet den plent å boote. Ikke en gang BIOS, hardware info etc. vises. Helt svart skjerm, mens lampen på skjermen blinker gult - som i standby-modus. Minne, prosessor osv. er riktig installert (ettersom jeg ikke har rørt det). Jeg vet hovedkortet får strøm, ettersom lampene lyser og viftene starter når jeg prøver å starte PCen. Jeg hørte av en kompis at det antakelig kunne være strømforsyningen som var gåen (Dvs. at kun visse deler av hovedkortet/komponentene får strøm). Vet noen noe om dette? Er det noen måte å skjekke dette på, f. eks. måle med multimeter? Jeg er takknemmelig for alle tips, som kan bidra med å løse mitt problem! Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 start PC-en med KUN minne, cpu, vifte og grafikk-kort.. (+ power da.. :smile: ) og se om det fungerer da.. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Du er sikker på at CPU sitter orndtlig i? At boksen ikke har fått seg en liten smell og den har løssnet e.l. Sjekk også at samtlige kabler etc setter fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå