henningml Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Siden du faktisk spør om Peltier er nødvendig i den opprinnelige posten, så vil jeg bare svare deg NEI. Siden ingen andre har gjort det Du kan ha vannkjøling uten peltier. 95% av de som har vannkjøling har ikke peltier. Og siden du tydeligvis er såpass usikker vil ihvertfall jeg anbefale deg å få litt erfaring med vanlig vannkjøling først, før du begynner på ekstrem-kjøling. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Er en masse bilder av det på hardwares test av NZXT nemesis elite Har ikke elite versjonen jeg da, men de er så og si like.... Har ikke peiling på hvor jeg kan instalere en ny PSU. Det er ikke sikkert jeg får plass i hele tatt, men er det noen som har noen forslag? Endret 27. oktober 2005 av Zathardor Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Og foresten. Det er ikke noe rask som de sier på HW!! det står stødigt, det ser bra ut og det er mye bedre en de sier! XD. dog, fingermerkene vises skikkeli godt.... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hadde prøvd å montert PSU fremme nede i kabinettet Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det finnes andre PSU'er som er mer egnet til dette, altså at de leverer bare 12V, og er "mindre" i fysisk størrelse... dog, litt dyre, men ikke dyrere enn en god vanlig PSU... merket heter meanwell... har selv denne, den leverer 25A på 12V... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Nede fremmi kabinettet?! der er jo harddiskene! vel, vel. Noen andre som har et forslag? den PSU'en din så litt snodig ut.... hehe, men hvor var det du bestilte den? hvor stor er den som i forhold til en vanlig en? hvordan fester jeg den?(siden den er anderledes formet) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Trenger vel strengt tatt ikk eå feste, bare legge den i bunnen eller noe sånt. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 la ut en link til en test av kabinettet tidligere på topic'en. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis du ikke har så veldig mange harddisker, så kan du ta den/de ut og sette den/de sammen med floppy, og ta ut harddiskholderen. Så setter du en ekstra strømforsyning der. Regner med at det går an å borre noen hull i bunnen og feste med strips. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 ikke dumt..... kk skal tenke litt på det. =) men hvis jeg har to PSU'er holder det da med en Qtec 450W PSU til? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) jeg kjøpte min meanwell brukt... koster ca. 1000kr ny... den er ca like smal som en harddisk, like høy som to harddisker og lengre enn en cd-rom.. hehe... du må lage deg en festeannordning selv, eller bare slenge den et sted der du har plass... edit: jeg tror det er en norsk butikk som selger meanwell psu'er, men husker ikke hvilken... Endret 28. oktober 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 men funker et med en Qtec 450W PSU? hvis jeg har en egen til peltierelementet altså. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja, jeg tror du klarer deg med q-tec-en til maskinvaren hvis du kjøper egen PSU til peltier. Kunne du sjekke i bios hva +3,3v, +5v og +12v står på (kan leses av i pc health status (elns.) i bios)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå