Jtand Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Kjøpte en datamaskin av en kompis, visste det var noe feil med den, så jeg fikk den billig. Men nå får jeg ikke løst problemet! Den veksler mellom å fryse etter: - "Memory Testing: 256 MB OK" - "Memory Clock is: DDR 400" - "Detecting IDE Drives..." i oppstarten tror jeg... Et merkelig problem ja Selv mistenker jeg hovedkortet. Vær så snill å hjelp meg da.. SPESIFIKASJONER: Hovedkort: Epox socket A Prosessor: AMD Sempron 2200+ Minne: TwinMos 256 mb DDR-RAM PC3200 Harddisk: 80 gb IDE Skjermkort: Radeon 9200SE 128 mb AGP Drev: LG DVD + CD-RW Strømforsyning: NorthQ Silent Endret 25. oktober 2005 av Jtand Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 1) Fjern harddisken og prøv igjen = boot failure (disk feil) eller gå i Bios og finn "halt on error" og disable den! Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 1) Fjern harddisken og prøv igjen = boot failure (disk feil) eller gå i Bios og finn "halt on error" og disable den! 5059152[/snapback] Det er ikke diskfeil. Og hvordan skal jeg komme meg i BIOS når den stopper der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå