Gå til innhold

Får ikke brukt tommelknappen på musa i spill.

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig en G5 mus. Meget fornøyd så langt. Bortsett fra at tommelknappen ikke fungerer i spill etter at jeg la inn driverne. Dette problemet hadde jeg også med min gammle MX1000. Derfor la jeg ikke inn driverne til MX1000 musa. Men for å kunne sette opp sensitivity profiler må jeg jo ha driverne til G5'ern :hmm:

Er det et must å legge inn driverne for å kunne utnytte musen maksimalt? Hvis jeg da ser bort fra at jeg ikke trenger egene sensitivity profiler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hw.no har en omtale av G5. Du finner hele omtalen her: Logitech G5

Resultatet er at musen sklir bedre rett på skrivebordet enn den gjør på f.eks. tøymatter som Corepad EyePad. Vi testet musens glideevne og nøyaktighet på tre forskjellige typer treverk, et speil, et gjennomsiktig men støvete plexi-glass, og Corepad Magna og Eyepad.

G5 klarte seg meget bra på alle overflatene vi testet den på. Det er oppsiktsvekkende at den glir bedre rett på skrivebordet enn på tøymatten CorePad Eyapad, dette er helt motsatt av hva alle andre mus har gjort.

Om man vil bruke G5 med mer tøymatter vil det kanskje være nødvendig å bruke mouseskates. G5 gled imidlertid godt på glassmusematten CorePad Magna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...