Bimmelom Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei. Jeg har et aldri så lite luksus problem. Jeg vet rett og slett ikke om jeg skal velge Sony PSP eller Ipod Nano. Sony PSP. Dette er jo nesten som en Mp3 spiller, man kan høre på musikk, spille og se på film. Ipod Nano. Man kan høre på musikk. Liten og nett og utrolig stilig. Så. Hva ville dere valgt ? Ipod Nano vs Sony PSP? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Personlig PSP , flere muligheter enn ipod nano. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Takk for rask respons. Er litt usikker. Skal ha en av de til Jul. Expert har vel disse til 2200,-? nå. Så om 2 mnd ligger vel disse på 2-2100. Også må jeg ha et 1gb minnekort. Hvordan funker prisgarantien til Lefdal her ? Mener å ha lest at jeg kan få et 1gb minnnekort til 500? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 pspspspspspsp, spill er da mye mer morro enn musikk. dessuten kan du jo spare deg opp en del penger å kjøpe 4gb minne til psp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har ikke PSP, men har Nano. Jeg kan love deg at Nano er et godt kjøp, og du vil ha mye glede av den. Hvis du er ekstremt glad i spill, så kan det hende at PSP er tingen for deg. Hvis spill ikke er så viktig, så vil jeg uten tvil si at du burde kjøpe Nano. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Personlig PSP , flere muligheter enn ipod nano. 5058388[/snapback] Takk for rask respons. Er litt usikker. Skal ha en av de til Jul. Expert har vel disse til 2200,-? nå. Så om 2 mnd ligger vel disse på 2-2100. Også må jeg ha et 1gb minnekort. Hvordan funker prisgarantien til Lefdal her ? Mener å ha lest at jeg kan få et 1gb minnnekort til 500? 5058430[/snapback] Lefdal har sluttet med prisgaranti Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 NEEEEEEEIII! Hmm. 1gb minnekort er jo svindyrt? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 nah.... egentlig ikke, 800 eller no Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg ville valgt PSP fordi den har flere funksjoner, og ser utrolig bra ut. Syns den er en bedre tidsfordriv enn å høre på musikk. Hvis du trenger MP3 spillere kan du få det fra mobil, eller en billgere enn. Men PSPs eneste reele konkurent er Nintendo DS, som koster ca 1 tusenlapp mindre. Men husk at PSP koster en del i drift, ingen vits i å kjøpe seg en PSP hvis du ikke har råd til spillene. Så det vil komme mere utgift der. Nano ville jeg egentlig ikke ha hatt uansett, foreløpig er den "ok" pga størrelsen, men det vil ikke gå mange måneder før konkurrentene er på plass. Riper er et stort problem, og Nano er bygget opp av billig-komponenter. Trenger du virkelig en så stor "flash-basert" mp3 spiller? Da ville jeg ha ventet litt. Ellers kan du gå for en litt mindre en, eller kanskje en harddisk basert? Så, i midt tilfelle, ingen tvil på at det blir PSP Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Burde man ikke tenke litt mer på bruksområder til trådstarter? De fleste sier at han burde gå for PSP (noe jeg til dels er enig i), men trenger han det egentelig? Jeg kjøpte min PSP primært for film og spill. Når det gjaldt musikk, lekte jeg aldri med tanken på å høre musikk på PSPen. Den er rett og slett for stor og klumsete. Og nei, det er ikke behagelig å gå rundt med en murstein i lomma eller i beltet, uansett hvor du plasserer den. Skulle også komme inn på endel av poengene til unwill, men så først nå hva han hadde skrevet. Kjøp deg Nano, sammen med en slik beskyttelsespose av et slag. Finnes sikkert noe greier på apple sine sider. Endret 27. oktober 2005 av Mixel Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Har funnet ut at det blir PSP sammen med et 1 gb minnekort. Funker rimeligt bra å se på Lost på bussen. I samme slengen. Noen som har forslag til noen kule spill? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Har selv sittet å tenkt på om jeg skal kjøpe iPod Nano eller PSP, men siden jeg tenkte å høre en del på musikk og gå med den i lomma så blir PSP for stor Dessuten blir man fort lei av slike spillmaskiner Jeg har bestemt meg for å kjøpe den nye iPod'en med fargeskjerm og 30gb! Så kan jeg sitte å se lost på den på bussen Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 jeg må si meg uenig med at psp er stor og klomsete, med tanke på hva slags type maskin det er så finner du en løsning der det passer å ha den. Ja enten på indre jakkelomme eller lignende, og der er det null problem å ta fra maskinen halvt opp, og bruke knappene til å operere mp3 spilleren. Om litt kommer det helt bombesikkert p2p program til psp som utnytter trådløst nettverk(som stadig blir bygget ut overalt og er i utvikling) og alle biter faller da perfekt på plass. Bare tenk dere et gigantisk p2p nettverk på psp, på bane med kazaa og lignende. Kanskje du kan streame musikk på den? Hvem vet, og ikke si at homebrews ikke funker på 2.0 fordi det gjør det, det er bare vanskligere, men er under utvikling i "subkulturer" nå Forslag til gode spill, jeg har kun et hellig navn til deg : Grand Theft Auto : Liberty Stories !!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå