Airborne Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei som emne tittel har jeg en fil som ikke fungerer i FF når jeg prøver å spille den av. jeg har laget flash fila selv så lurer på om det er noe jeg har gjort galt. kan ikke dere også ta å teste sånn for sikkerhetsskyld: http://www.airbornehjem.com/flash/audioplayer.swf ps. første flash fil jeg har laget. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Funker som bare juling her i FF 1.0.7 Endret 25. oktober 2005 av Loomy Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 den spilles ikke av her heller. prøv å legg den inn i et html dokument istedenfor å linke rett til swf fila... Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 den spilles ikke av her heller. prøv å legg den inn i et html dokument istedenfor å linke rett til swf fila... 5058348[/snapback] har også prøvd i html dokument Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Manglende Flashplayer i Fx? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Manglende Flashplayer i Fx? 5058548[/snapback] Hmm, nei. for den har fungert i 2 sek så stopper den, men dette skjer sjeldent. oppgradert ff nå til 1.7, dette viser seg å fungere. litt rart uansett at den ikke fungerer på tidligere versjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå