SWAT dude... Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hurry upp!! i want to see 3dMark 05 at 12k!! Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hmm, har akkurat kjøpt meg ny pc jeg også som muligens begynner å nærme seg 35-38000. Har mistet tellingen etterhvert som jeg har handlet fra ca 50 forskjellige butikker... Og delene ligger rundt omkring på diverse postkontorer, og venter på å bli levert på korrekt adresse... glede seg Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 (endret) hurry upp!! i want to see 3dMark 05 at 12k!! 5092240[/snapback] tviler litt på 12k men time will show.. EDIT: men husk.. 3d mark er ikke alt Endret 1. november 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ta en PcMark05 test også da i samme slengen.....hehe hurry upp!! i want to see 3dMark 05 at 12k!! 5092240[/snapback] tviler litt på 12k men time will show.. EDIT: men husk.. 3d mark er ikke alt 5092263[/snapback] Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Ta en PcMark05 test også da i samme slengen.....hehe hurry upp!! i want to see 3dMark 05 at 12k!! 5092240[/snapback] tviler litt på 12k men time will show.. EDIT: men husk.. 3d mark er ikke alt 5092263[/snapback] 5092297[/snapback] hva tester den? mest d eller cpu.. eller? (heh lurer på hvordan min CPU ville gjort det i en CPU test ) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Siden du har planer om å kjøre 3DMark kan du jo lese om PcMark på samme side. Samme produsent. Men den tester helheten av systemet, der skjermkortet bare er en del. CPU, minne, disk osv teller mer her. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 kjøp deg heller en liten barebone, med 2xraptor i, og SLI, og så kjøper du et rimelig hk, etc, og så har du en filserver.. =) 40.000, da hadde eg kjøpt meg et dual opteron system, og så kjøpt ny motor til bilen etterpå, med dumpvalve og slikt, så har eg gøy når eg ikkje sitte forran dataen =) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Bra du følger med.....gutten har allerede pc'en i hus, og sitter og legger inn Windows nå......men du trengte kanskje bare å klage din nød over folka som bruker så mye på pc..... kjøp deg heller en liten barebone, med 2xraptor i, og SLI, og så kjøper du et rimelig hk, etc, og så har du en filserver.. =) 40.000, da hadde eg kjøpt meg et dual opteron system, og så kjøpt ny motor til bilen etterpå, med dumpvalve og slikt, så har eg gøy når eg ikkje sitte forran dataen =) 5092337[/snapback] Endret 1. november 2005 av myhken2 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 da var PC'en oppe installerer NOD32 og outpost osv Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 så nå hakker det ikke i windows lenger sånn pc som klarer å åpne wordpad uten å henge i 10 min vil jeg ha! Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) @surbz00r: genialt system Ok 2 siste ting 1: ja, har 5.1 surround headset 2: Kjipt at de ikke har PSU inn.. eneste som liksom stopper alt hehe.. har de ikke en annen bra for samme pris med samme watt? 5058649[/snapback] Ja, et 5.1 surround head-sett vil sikkert klare å utnytte lydkortet til 2000:p Endret 1. november 2005 av Corwin Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hepp.. bildene kommer i løpet av 1 time.. men trener litt hjelp i mellomtiden.. please.. svar fort vil ta en benchmark hehe... i nvidia CP'et står det under SLI Muilti Gpu: You must remove any graphics cards that are not compatible with NVIDIA scalable link interface (SLI) technology before you can enable SLI.. Hva i huleste?? jeg har jo begge kortene med broa mellom.... har satt SLI på AUTO i biosen.... sto Bla bla bla: Enabled bla bla bla: Disabled (som jeg satte på auto..) så alt står på enabled og auto.. hvorfor funker det ikke ? noe annet jeg må gjøre først? EDIT: kjører de nyeste beta driverna.. 85.87 EDIT: Etter og ha satt den på dual i biosen kom det nå nytt: Your graphics card features NVIDIA Scaleable link interface (SLI) Technology. Add a secondary graphics card with SLI technology for significant improvements in rendering performance finner den ikke det siste 3d korte mitt?? Endret 2. november 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Fixet det.. måtte snu SLI korteet 180 grader nå skal det bli benchmarks her er en midlertidlig benchmark.. med nedlastning i bakrunnen Endret 2. november 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 er ikke 11k noe svakt for det oppsettet der? snekkern har vel over 16k med to gtx kort. riktignok overklokka, men jeg tror ikke han får 5k på å klokke... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Stilig!! Gratulerer med Ny PC!! ..er faktisk på tur til å gjøre det "dumme" valget selv, og "sløse" bort rundt 35 -tusen +, på en PC! Men det blir i løpet av et par måneder! Stå på! Bruk penger på det du føler for! Synes det er BRA jeg!! Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Gratulerer ! Få opp noen bilder a Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Spør du meg er det bare ren WASTE. Snakk om å få lite for pengene. 40 Laken og bare 250 Gb lagring, ikke en raptor engang. Du kunne i det minste spandert et lian li kabinett på deg. Selv om jeg selv er veldig svak for chieftech Tror ikke pcen din varer noe lengre enn en annen pc til 10 - 15 k. Men jaja, hvis dette er drømmen så "be my guest". Jeg er though veldig spent på bilder : ) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 hei.. jeg skulle poste bilder i går som jeg sa.. men har fått ett nytt problem, som forsinker det.. Nettet mitt funker ikke som det skal mere.. jeg har koblet den til.. men etter 5 min med nettet på detter det ned.. og ikke bare det.. men den krasjer nettet til pappa sin PC og.. noe som er SNODIG.. når jeg da slår av min så kommer hannes opp igjen.. hvis jeg slår på min igjen , har jeg den i 5 min så er hele dritten nede igjen.. og i de 5min'ene laster jeg ned med en fart på 15-20kb... mens linjen min er 8Mbit..... Bruker ethernet ingangen som er på HK'et Noen som vet hvordan jeg løser dette ? (har installert chipset driverne med eternet driverne) Så straks jeg får opp nettet skal jeg poste bildene.. siden jeg ikke klarer det nå Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 pøv med den andre nettverks porten. ellers så skal det være noe problemer med nvidia firewallen og sånt. jeg foreslår at du sjekker ut den store asus tråden, der det etterhvert har kommet løsninger på de fleste problemene. det med firewallen er nevnt på en av de helt siste sidene. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 nettet er blitt litt mere stabilt nå.. etter og ha oppdatert windows helt... får håpe det holder en stund nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå