eldavid Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Gidder ikke argumentere mot pc-kjøpet ditt som alle andre siden det er dine penger (for all del, du gjør noe du muligens kommer til å angre på, men heey, en drømmepc blir det) 1. Skjerm; hva med å heller kjøpe denne (https://prisguiden.no/produkt/37193) som etter det jeg kan se har bedre spes (6ms responstid mot 16) og koster mye mindre (4500). Tenk vertfall over det, 13kk på bare skjerm er så mye en GOD pc koster helt ny til vanlig! 2. Raptor er virkelig sløsing forhold til pris, heller kjøp en 400++ harddisk som skaper mindre varme og har mye fler GB pr kr. Hva med denne: https://prisguiden.no/produkt/25235? 3. 7800 for en prossessor e mye penger! 4. Tror 500w skal holde, selv med 2*7800gtx Ellers lykke til med kjøpet, å legg ut en tråd med bilder av skjønnheten når du er ferdig da?! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Skal du overklokke? I såfall bør du velge andre minnebrikker. 5059655[/snapback] blir ikke noe overklokking i det første nei.. kanskje litt på GPU.. kommer an på temperaturer osv Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Gidder ikke argumentere mot pc-kjøpet ditt som alle andre siden det er dine penger (for all del, du gjør noe du muligens kommer til å angre på, men heey, en drømmepc blir det) 1. Skjerm; hva med å heller kjøpe denne (https://prisguiden.no/produkt/37193) som etter det jeg kan se har bedre spes (6ms responstid mot 16) og koster mye mindre (4500). Tenk vertfall over det, 13kk på bare skjerm er så mye en GOD pc koster helt ny til vanlig! 2. Raptor er virkelig sløsing forhold til pris, heller kjøp en 400++ harddisk som skaper mindre varme og har mye fler GB pr kr. Hva med denne: https://prisguiden.no/produkt/25235? 3. 7800 for en prossessor e mye penger! 4. Tror 500w skal holde, selv med 2*7800gtx Ellers lykke til med kjøpet, å legg ut en tråd med bilder av skjønnheten når du er ferdig da?! 5059663[/snapback] hehe dont you worry.. skal ta blder av eskene.. kortene.. under montering.. etter montering osv osv EDIT: kommer inn penger torsday/fredag.. da hvis jeg har totalt over 27k (som jeg 90% sikkert har) bestiller jeg den samme dag. og får den forhåpentligvis i starten av neste uke Endret 25. oktober 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Husk at en overklokket pc til under halve prisen vil yte bedre. Du kan spare masse penger der. Bruk resten av penga på strippeklubber Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 er det XFX som har klokket kortene sine litt ? eller er det et annet merke? Lenke til kommentar
royerling Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Føler du at din nåværende pc er for svak til spilling? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 xfx, gainward og asus som jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har du bestemt deg for kabinett? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Dette er egentlig bare sykt når jeg tenker meg om! 1/3 av verdens befolkning lever på under 50kr dagen. her vil en mann bruke 40 000kr på noe som er en pc som er ute av markedet om 2-3år. Det vil ta 22år før en gutt under fattigdomsgrensen har brukt så mye penger TILSAMMEN! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Oo Em Ge, dere suger... Sjukaste maskina.... Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 40 tusen er da ingenting, folkens! 40 tusen kan gå like fort i ALLE hobbyer; PC, bil, RC osv. Det finnes mennesker som bruker 40 tusen på et boblebad de bruker mindre enn jeg trekker tenner (trust me, i know). Slutt å whine og heller hjelp mannen istedenfor. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 40 lapper er da ingen ting? Hei og hå, for et latterlig utsagn.....!! Jajo, mange som bruker 40k på et boblebad, men at verden går vel ikke like fort frem innenfor boblebads industrien som den gjør innen pc verden, så vil tro den ikke synker like fort i verdi? RC og Bil er vel ikke helt sammenlignbart det heller:) Men, missforstå meg rett, jeg kunne fort ha funnet på å gjøre en så idiotisk ting selv også, vel kanskje ikke fult så idiotisk, men skjønner hvorfor folk klør seg litt i hue, man får jo en veldig god gaming pc til 15K/u skjerm. Man skulle jo tro at folk prøvde å spare inn penger der man klarer, og ikke bare si at jeg har X antall tusen i budsjett, og bare skal bruke det opp på denne ENE tingen. Menne regner med han ikke kommer til å gjøre dette så mange ganger i livet, så missunder han litt hele saken, hadde hvert fryktlig morsomt å kunne tatt seg råd til å kaste 40K rett ut i det blå. Skal bli morro å se hva han får sammen til slutt. 40 tusen er da ingenting, folkens! 40 tusen kan gå like fort i ALLE hobbyer; PC, bil, RC osv. Det finnes mennesker som bruker 40 tusen på et boblebad de bruker mindre enn jeg trekker tenner (trust me, i know). Slutt å whine og heller hjelp mannen istedenfor. 5060023[/snapback] Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Har du bestemt deg for kabinett? 5059762[/snapback] jepps.. Silverstone SST-TJ06S Miditower, Sølv Aluminium Front (Uten Strømforsyning) Men hovedkoretet skal stå opp ned i den.. håper det går bra med HK'et jeg skal kjøpe eller trenger man spesielle HK for det? (som jeg tviler litt på) Oi.. leste litt om tester om det.. står at den krever at du ha LANGE kabler på PSU'en.... har den HIPER PSU'en som jeg skal kjøpe lange kabler? noen som vet? Endret 26. oktober 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) hva med eventuelt denne? har cheiftec fra før (midi) og man kan der ta ut disse "hdd holderne" slik at man får bedre plass.. kanskje jeg vil få bedre plass til skjermkortene da ? noen erfaringer.. håper på raske svar.. siden jeg skal bestille i dag edit: tar jo bare ut av den PSU'en som står i fra før isaffal EDIT2: tror jeg tar denne. maken til den jeg har nå.. tar jeg bort HDD boksen, er det masse av plass til skjermkortene EDIT2: NEEI.. nå er de utsolgt for skjermkortet noen annen merke som er bra ? og koster like mye/lite... gainward feks? alle var dyrere enn xfx.. vell vell.. 2 uker til da edit3: hvordan er asus kortet ? ser den er på 430mhz men xfx er på 450... hvordan er 7800 og klokkervennligheten? kunne tenkte meg og klokket den opp til 450 hvis jeg går for den.. EDIT4: da var skjermkortet kjøpt.. da var det resten av PC'en edit5: da er PC'en bestillt kommer mer bilder når jeg får den Endret 26. oktober 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lykke til håper du blir fornøyd. Hvis jeg husker kabinettet har den en slags plastikk tunnel over cpuen ?? Ja hket trenger ikke å være spesiellt. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) 38000kr. Resten SPARER du! Endret 27. oktober 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Herregud! En lærling som tjener 51 kr timen og skal kjøpe seg en PC for 40000 kr... 784 arbeidstimer bare for en litt bedre PC enn den du har nå...hva er vitsen? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Skulle gjerne hjulpet, men tror ikke jeg har noe smart å komme med. Vil bare kommentere en ting: Alle dere som syns det er idiotisk at han skal kjøpe seg pc til 40k, kan dere ikke bare holde det for dere selv? Som min mor alltid sa: Har du ikke noe pent å si, kan du la være å si det! Dagens lekse Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 hva med eventuelt denne? har cheiftec fra før (midi) og man kan der ta ut disse "hdd holderne" slik at man får bedre plass.. kanskje jeg vil få bedre plass til skjermkortene da ? noen erfaringer.. håper på raske svar.. siden jeg skal bestille i dag edit: tar jo bare ut av den PSU'en som står i fra før isaffal EDIT2: tror jeg tar denne. maken til den jeg har nå.. tar jeg bort HDD boksen, er det masse av plass til skjermkortene EDIT2: NEEI.. nå er de utsolgt for skjermkortet noen annen merke som er bra ? og koster like mye/lite... gainward feks? alle var dyrere enn xfx.. vell vell.. 2 uker til da edit3: hvordan er asus kortet ? ser den er på 430mhz men xfx er på 450... hvordan er 7800 og klokkervennligheten? kunne tenkte meg og klokket den opp til 450 hvis jeg går for den.. EDIT4: da var skjermkortet kjøpt.. da var det resten av PC'en edit5: da er PC'en bestillt kommer mer bilder når jeg får den 5062381[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307602&view=detailed kongekabinett, har det selv, elskser plassen og utformingen! gå for den du:D Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) hva med eventuelt denne? har cheiftec fra før (midi) og man kan der ta ut disse "hdd holderne" slik at man får bedre plass.. kanskje jeg vil få bedre plass til skjermkortene da ? noen erfaringer.. håper på raske svar.. siden jeg skal bestille i dag edit: tar jo bare ut av den PSU'en som står i fra før isaffal EDIT2: tror jeg tar denne. maken til den jeg har nå.. tar jeg bort HDD boksen, er det masse av plass til skjermkortene EDIT2: NEEI.. nå er de utsolgt for skjermkortet noen annen merke som er bra ? og koster like mye/lite... gainward feks? alle var dyrere enn xfx.. vell vell.. 2 uker til da edit3: hvordan er asus kortet ? ser den er på 430mhz men xfx er på 450... hvordan er 7800 og klokkervennligheten? kunne tenkte meg og klokket den opp til 450 hvis jeg går for den.. EDIT4: da var skjermkortet kjøpt.. da var det resten av PC'en edit5: da er PC'en bestillt kommer mer bilder når jeg får den 5062381[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307602&view=detailed kongekabinett, har det selv, elskser plassen og utformingen! gå for den du:D 5067128[/snapback] Gå for den? når PC'en kommer i postterminalen her i morgen er vidresent fra oslo for 1 time siden EDIT: kikket på linken. det er den jeg bestillte Endret 27. oktober 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå