Gå til innhold

40k PC skal kjøpes inn.. trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett igjennom hele tråden, den har blitt for lang til at jeg gidder det. En ting jeg lurer på hvordan er oppfirskningsraten til den skjermen. Jeg ser det er en Eizo skjerm, men skjermene så vidt jeg har sett begynner å få dårlig oppfriskningsrate når størrelsen går over 20" - 21". Det kan føre til at du ikke får så bra bruk av den som du kanskje skulle ønske ved spilling og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fint at dere er glade i meg, og kaller meg en idiot, men viss dere hadde orka å sett på svaret mitt, hadde jeg skrevet at jeg faktisk IKKE har noe imot at han bruker 40 på en pc. Han får vel jøre hva han vil?!?!?!? Jeg spurte om HVA han skulle med den, og hva han trenger en så dyr en for. Hvis du bare hadda gaddet å lest så hadde du merket at jeg faktisk ikke har sagt noe negativt om det ... . .

Endret av Spar
Lenke til kommentar
fint at dere er glade i meg, og kaller meg en idiot, men viss dere hadde orka å sett på svaret mitt, hadde jeg skrevet at jeg faktisk IKKE har noe imot at han bruker 40 på en pc. Han får vel jøre hva han vil?!?!?!? Jeg spurte om HVA han skulle med den, og hva han trenger en så dyr en for. Hvis du bare hadda gaddet å lest så hadde du merket at jeg faktisk ikke har sagt noe negativt om det ... . .

5131665[/snapback]

Hvis det var min kommentar du tenkte på (jeg skrev noe om å være idiot ja) så misforsto du.

Jeg mente at å hive penger ut av vinduet på denne måten er idioti.

Og da syns jeg man må få lov å påpeke det ;)

Når det ikke er om å gjøre å sette sammen en god pc, men om å gjøre å kjøpe det absolutt dyreste uten å være intressert i ytelse/pris whatsoever, så er det noe som skurrer.

Det er nesten sånn at fyren her taster inn det han skal ha i hw.no sin prisguide, for så å sortere etter pris i synkende rekkefølge.

Men men, det er ikke noe nytt at jeg gremmer meg grønn over veldig mange her i verden, og det er sikkert mange som gremmer seg grønn over meg også :!:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja.. Det kunne jeg tenkt å vite også!

Men, jeg er en av dem som synes gutten gjorde et "koselig" valg, jeg da.. Hvis hobbyen er PC, så hvorfor ikke ha gleden av å være kulest i by'n (ikke bare gata) noen måneder!? ..dog til sin pris! :)

EDIT: Og ja.. Leste hele tråden når den var aktiv, men nå orker jeg ikke å gå tilbake.. Men, hva slags score fikk du i diverse testere og slik? 3DMark05, osv..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...