Pilot_ Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Heisann! Var det noen som så sporten på TV2 nettopp? Hvis ikke, se senere. Michael Schumaker har visst kjøpt 5% av aksjene på Rudskogen-anlegget og er nå den tredje største investoren. De sa noe om at den skulle få prøve for å bli godkjent, men først skulle den bygges ut får 75millioner neste år tror jeg? Hvis, så er jo dette bare supert! Jeg må se igjen senere. Sporten på TV2 etter nyhetene i kveld! Edit: Jeg fant - http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=294570 Endret 25. oktober 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er vel kanskje snakk om at den skal kunne bli godkjent som testbane, hvis den ikke allerede er det? Formel 1 løp i Norge tror jeg vi skal se laaaaaaaaaaangt etter. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er vel kanskje snakk om at den skal kunne bli godkjent som testbane, hvis den ikke allerede er det? Formel 1 løp i Norge tror jeg vi skal se laaaaaaaaaaangt etter. 5058467[/snapback] Klar over det, siden man da snakker om mye større summer. Men en utbygging på 75 millioner vil jo gjøre banen enda bedre, og det er jo ikke noe å si på. Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Da spørs det om det blir like enkelt for allmenheten å bruke banen.. Hvis de skal få den godkjent som testbane vil de vel ikke la gud og hverman herje villt rundt på banen? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg regner med de fortsatt vil arrangere gatebiltreff en gang i året. Lenke til kommentar
heier Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hmm...hva skjer med Eggemoen - planene nå da tro? Hadde vært mye bedre å fått til noe der..mye mer sentralt enn Rudskogen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå