Antipop Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Eg har nokre filmsnuttar på PCen som eg ikkje får spelt av. Eg har siste versjon av media player, og divx, men det hjelp ikkje. Trur filformatet er avi. Eg brukar Win2000 Pro. Under infoen om filene står det berre videoklipp. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Startmeny - Kjør - mplayer2 Prøv å åpne filene i dette programmet. Hvis det ikke fungerer, så si i fra! Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Det fungerte ikkje nei. :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Last ned Nimo Codec Pack. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Eller eventuelle andre codec'er. "[k]Du finner dem på "]http://www.divx-digest.com[/k]" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 BS Player virka fint på endel filmer jeg ikke får vist i mediaplayer. Men den liker visst ikke .asf-filmer. Kanskje fordi jeg rota litt rundt i konfigen..den registrerer automatisk filtypene den støtter så du slipper å fikle med det. Du finner den her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå