Gå til innhold

Tv på pc gjennom VIVO...

jon-t

Anbefalte innlegg

Sitter her og sliter og lurer på kva man må gjøre/ha for å få tv signaler gjennom vidio in.

Har klart å spille xbox gjennom pcen...

Kordan skal eg koble det for at eg skal få signal inn til pc og hvilket program anbefaler dere til det ?

Sånn som eg har prøvd no har eg kobla ein scart adapter til vhs spilleren og ein ledning frå scart adapteren til Vidio in på skjermkortet (har selfølgelig kobla til antenna til vhs spilleren).

Noen tips ?

Veit dere kor eg finner ein guide på det ?

Har Googla litt, men fant ikkje noko serlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal ikke være noe som helst forskjell. Dersom du kan spille XBox via PC'en har du alt du trenger.

Den kabelen som man ellers hadde koblet inn PÅ TV'en må bare inn til grafikkortet. Det er mulig det ikke fungerer dersom SCART-kabelen du har ikke støtter utgående video. Det finnes SCART-kabler med brytere på for å kunne bytte fra inn- til utgående video. Sjekk nøye hva du egentlig har.

Dersom du har phono-kontakter for video inn og ut på spilleren, kan du heller bruke de. Da slipper du å slite med å finne ut av SCART-kabelen.

Endret av joebush
Lenke til kommentar
Har nok ikkje phono kontakter, då ville eg ha brukt dei...

Det er nok det at scart kabelen ikkje liker utgående signal, bruker den som følger med xboxen og den er jo beregnet på ingående signal.

5058515[/snapback]

Har XBox Scart-kontakt for innkommende signaler? Er litt usikker på det du mente her.

Endret av joebush
Lenke til kommentar
nei det følger med ein scart til phono adapter til xboxen og den støtter vel ikkje akkuratt utgående signaler, siden den er beregnet på å koble til xboxen til tven...

5062544[/snapback]

Akkurat. Da er du definitivt nødt til å kjøpe ny SCART-kabel. Ett skritt nærmere er du i alle fall. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...