wewwen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei! Er veldig glad i filmer som får meg til og tenke, bla. The butterfly effekt, Donnie Darko og K-pax, er de jeg kommer på nå. Fins det lignende filmer? eller filmer som får deg til og tenke litt. Er lei av sånne Amrikanske tenårings filmer. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Et par filmer til ettertanke: 2001: A Space Odyssey Blade Runner Crash American Beauty Memento Eyes Wide Shut Det Sjuende Inseglet Lilja 4-ever Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Crash var forresten en fantastisk bra film, og da mener jeg ikke den med James Spader, selv om den var bra den også Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Fy faen, butterfly effekt er rå film. Hvis du er hypp på filmer som får deg til å tenke er jeg enig med Papillon i American Beauty. En annen er "Hurricane" med Denzel Washington. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 det som trekker stærkt ned på "the butterfly effekt" er hoved rollen, greier bare ikke ta han særiøst. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Syns han trekker det opp jeg. Dritbra skuespill i mine øyne... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 men rollen passer han ikke, han er en god skuespiller. men etter "70 show" så blir det litt vanskelig og ta han seriøst. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jeg synes han gjorde rollen bra. synes det var deilig å se han i en ordentlig filmrolle, og han greide seg veldig bra. Skjønner hva du mener da.. men så aldri så mye på 70 show.. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Så The Birds igjen på TV nettopp, det er en film til ettertanke. Grøsser/thriller. Fugler som av en mystisk årsak går til angrep på mennesker i større og større skala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå