Arod Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har, som topicen sier, fått et merkelig problem med PC'n. Det skjedde i går etter at jeg satte inn en ny CD-brenner, Sony sådan, og en ny CPU-vifte, Glacialtech. Alt virker normalt, den durer, men ingenting vises på skjermen. Noen som har en realistisk forklaring? Får den for lite strøm? Jeg bruker strømforsyningen som følger med Chieftec Dragon Miditower og har allerede sendt inn en slik en som var DOA. Den er på helt greie 340 Watt og burde klare 3 IDE-enheter, CPU-vifte(jeg tok ut kabinettviften) og en AGP og noen PCI-slots. Min hypotese er at strømforsyningen ikke yter nok, men den virker ikke realistisk i og med at jeg satt ting tilbake nøyaktig slik de var etterpå og det fungerte likevel ikke. Merkelige greier! Hvis noen har en løsning på problemet ville jeg blitt evig takknemmelig. Jeg skulle egentlig på LAN idag, men det blir det naturligvis ikke noe av. Med mindre noen av dere vet hva som er feil... Jeg har hørt diverse om at vifta kan være problemet men setter stor pris på svar! [ Denne Melding var redigert av: Arod på 2002-08-23 17:20 ] Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 det kan være minnet hade samme problem skiftet plass på minnet og alt fikset seg Lenke til kommentar
dale Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Min siste idè må være å resette CMOS. Har vel nevnt at jeg tror det kan være på hf forumet. prøvde å hjelpe han her. Siden han har prøvd det gamle oppsettet vil det vel ikke hjelpe å flashe biosen? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 17:00, Arod skrev:Jeg har, som topicen sier, fått et merkelig problem med PC'n. Det skjedde i går etter at jeg satte inn en ny CD-brenner, Sony sådan, og en ny CPU-vifte, Glacialtech. Alt virker normalt, den durer, men ingenting vises på skjermen. Noen som har en realistisk forklaring? Får den for lite strøm? Hva durer...? Og hvor kommer viftehastigheten inn i bildet? Sier du at du ikke kommer inn i windows også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå