Dassen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Dette er kanskje ett dumt spørsmål, men virker Iomega MiniMax 200 GB, tilsvarende lik denne som ekstern harddisk for andre mac maskiner enn minien? Syntes designet er stilig, så har planer om å sette den ved siden av min eMac om jeg får behov for større lagringsplass. Enda en ting jeg lurer på er om Apple Remote kan brukes til front row på en eMac og evt. switche raskt over til å bli brukt av en iPod. Takker for alle svar. Endret 25. oktober 2005 av dassen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Linken fungerer ikke! (Er sesjonsbasert). Lenke til kommentar
leifowe Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 tror ikke du får front row på noe annet enn den nye iMac'en foreløpig. mener den bare kan brukes på pause/play/skipp/etc på itunes og quicktime osv uten det stilige front row systemet. Uten at jeg skal være så skråsikker på det. Så en video i går av en som hadde mekka front row på en mac mini, så mulighetene er vel der. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så lenge du har FAT format på den eksterne disken burde den fungere på alle OS. Ang. fjernkontrollen, så er den IR-basert, så den burde fint fungere på alt av Apple IR-utstyr den peker på, har du noe infrarødt på eMac'en? Lenke til kommentar
GS Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jag har kört FrontRow på en G5 Dual CPU Lenke til kommentar
Noooo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jag har kört FrontRow på en G5 Dual CPU 5109159[/snapback] Det er FrontRow hacks ute som gjør at du kan kjøre det på en annen maskin (dette er dog ulovlig). Apple remote fungerer bare til imac og ipod dock. Så svaret er nei! du kan ikke kjøpe en apple remote til din Emac. (den har ikke IR resiver) (går ann å styre frontrow via bluetooth og mobil med litt applescript kunskaper ) Du kan bruke hvilken exstern HD du vil, bare starte opp disk utility å formatere disken til ett passende filformat. //Nooooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå