kjell-inge Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) har en windows formaterings cd som ikke er bootable. Får ikke opp noen melding når jeg slår på pcen om at "for å starte opp fra cd trykk en tast for å starte opp fra cden" noen som vet hva jeg skal gjøre for å få den bootable ? Endret 25. oktober 2005 av kjell-inge Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har du vært inne i BIOS-en og sjekket at maskina virkelig prøver å boote fra CD-en? Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Windows formaterings-cd ? Er dette noe du har laget selv eller ? Ei original windows xp cd vil boote hvis cd/dvd-rom/brenner er satt (i bios) til å boote først. Lenke til kommentar
kjell-inge Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 det er en jeg har laget selv. Finner ikke original cden... BIOS en er ok har sjekka den Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Nero -> "brenn image på plate" Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Da har du brent plata feil. Har du diskettstasjon på maskinen din kan du lage deg en oppstartsdiskett for feks windows98 og boote fra den. Sjekk denne sida, der finner du mange forskjellige bootdisks : http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm PS! Alle her er lovlige å laste ned :-) Lenke til kommentar
MCPC.no Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 det er en jeg har laget selv. Finner ikke original cden... BIOS en er ok har sjekka den 5059547[/snapback] Følg denne guiden for å lage en bootable Windows CD: http://www.msfn.org/articles.php?action=show&showarticle=22 Se bare bort fra informasjonen om slipstreaming... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå