Sjøbanan Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei. jeg fikk nettopp lyse 4 mbit men nå kan jeg ikke lengre lage feks vt server eller Ultr@VNC server, jeg får opp denne ipen når jeg går på www.myipaddress.com : 213.167.96.197, men det ser ikke ut som dette stemmer i det hele tatt siden alle pcene i huset har denne ipen+ at VNC sier at jeg har ipen 192.168.1.100. Jeg bruker linksys router type Wrt54g Må jeg konfigurere denne eller noe ? Mvh Stian Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) jepp du må forwarde all trafikk som kommer inn på den eksterne IP'en din på den aktuelle porten til serverens interne IP. Endret 25. oktober 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Tusen takk men jeg er litt grønn på dette felte som dere sikkert har oppfattet alerede har du en guid eller kan du guide meg litt ? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 dmz er tingen siden da kommer ALLE porter til server din, med gode og onde ting det medfører. Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 hehe... hvis mann er litt grønn så er vel ikke dmz å anbefale å begynne å sette opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå