xanonymx Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har lest at "Trend Micro PC-Cillin Internet Security 2006" skal være et veldig bra program, men er det noen som har testet det og kan si hva de mener. PS det skal vist være bedre enn NOD32 og Norton. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Den heter vel "Trend Micro PC-Cillin Internet Security 2005" enn så lenge. Bruker den selv, og er godt fornøyd. Om den er best veit jeg ikke, da jeg ikke har testa alle, men har ihvertfall ikke hatt noe virus-problem siden jeg bytta fra Norton til Trend for litt over et år siden... Er ihvertfall det beste jeg har prøvd.....hitill. mvh Pantera Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg mente det jeg skrev, 2006. Leste det i Pc world bladet. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ifølge www.trendmicro.no så er Trend Micro PC-cillin Internet Security v12/2005 den siste versjonen..... mvh Pantera Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Ikke vet jeg, det kan jo være at de har fått testet en beta versjon e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå