kirjogra Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 http://forums.overclockers.co.uk/showthrea...33&page=1&pp=30 Har denne vært oppe før.? Har x800gto bare 12 pipes så får dem 16 nu med denne filen ?. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Merk: Det er gto2, ikke gto. gto2 er en "limited edition" fra Sapphire som er basert utelukkende på 480-kjerner og som derfor har 100 % suksessrate i å få låst opp alle pipelines. Jeg tenkte på å skaffe meg en gto2 selv, men man må visst vente en god stund om det i det hele tatt kommer noen slike hit til landet. Dette betyr ikke at man ikke kan prøve samme metode på vanlige gto-kort, bare at her er du ikke garantert full klaff. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Veit ikkje om eg hadde turd å sette ein bios som er beregnet på ein annan kjærne på eit gto... Ville heller brukt rivatuner og opna pipes Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er allerede en tråd om dette for lenge siden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå