Cheshire Cat Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 WTF? bare lov å rulle need på 1 item + 1 set item? rofl sykt tåpelige regler... jeg ruller på hvert jævla item jeg trenger og det gjør alle andre på skullcrusher og. 5058973[/snapback] samme, husker mitt første UBRS fikk hansker og shoulders og beltet til elements =D uansett alliance eller horde frank? horde ftw! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Heldigvis ingen merkelige regler på Sylvanas. Kan du bruke det, trykk på terning. Kan du ikke bruke det, trykk på pengene. Ganske enkelt. Var på princess-run i går, hvor magen fikk både Cloudstone, Eye of Theradras, Gemshard heart og Rotgrip mantle. Warrior fikk Gizlock's Hypertech Buckler. Verken warlock, druid eller jeg fikk noenting. Ingen furting av den grunn. Må være forbanna surt å ha bruk for alt, få én av dem, og så se på at resten blir solgt. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Heldigvis ingen merkelige regler på Sylvanas. Kan du bruke det, trykk på terning. Kan du ikke bruke det, trykk på pengene. Ganske enkelt. Var på princess-run i går, hvor magen fikk både Cloudstone, Eye of Theradras, Gemshard heart og Rotgrip mantle. Warrior fikk Gizlock's Hypertech Buckler. Verken warlock, druid eller jeg fikk noenting. Ingen furting av den grunn. Må være forbanna surt å ha bruk for alt, få én av dem, og så se på at resten blir solgt. 5066455[/snapback] 110% enig. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvis man absolutt er ute etter tunic, lar man være å rolle på bracers og kjøper de på AH... Hans egen feil at han ikke fikk den, har alltid vært sånne regler 5063174[/snapback] har aldri vært sånne regler på Dragonblight .. dvs, jeg vet at noen guilds kjører med slikt, men ikke noe etablert nei .... En annen ting er jo at man bør vurdere litt. - Hvis f.eks både LF hjelm og Chest dropper på en UBRS run, og du fikk hjelmen, bør kanskje den andre pallyen (eller en av de andre pallyene) få chesten? - men slikt gjelder jo bare hvis du kjenner de du raider med Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Når man har en lvl 60 regner man med at folk kan loot reglene for sin server og side. Ikke snakk om noe Vs. her. Seff vill jeg tatt tunic over bracer, men han hadde brukt sin sett. Hvis han ville ha den burde han ikke rolla på bracer og brukt sin Set roll. Når han viste den kunne droppe. Men hva om den ikke hadde droppa og han hadde passa på bracers? hadde ikke det vært like surt kanskje? glad jeg rerolla mage på al'akir i stedet for og spille roguen på daggerspine hvor alle fra mentalsykehuset spiller. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Men hva om den ikke hadde droppa og han hadde passa på bracers? hadde ikke det vært like surt kanskje? glad jeg rerolla mage på al'akir i stedet for og spille roguen på daggerspine hvor alle fra mentalsykehuset spiller. 5067651[/snapback] [ironi]Tror nok du blir savnet på dagger[/ironi] Ja han kunne passa hvis han vill ha den chesten, han viste sikkert reglene. Off t. Imo er daggerspine en veldig bra server, en av de mest balangsert angående aliance/hord ratio. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det med at boe epics er ffa er i alle fall sykt. De er jo lagt til for at casual gamers skal ha en sjangse til å få epics de også. Å si at "alle trenger penger" blir feil, syns jeg. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Når man har en lvl 60 regner man med at folk kan loot reglene for sin server og side. Ikke snakk om noe Vs. her. Seff vill jeg tatt tunic over bracer, men han hadde brukt sin sett. Hvis han ville ha den burde han ikke rolla på bracer og brukt sin Set roll. Når han viste den kunne droppe. Men hva om den ikke hadde droppa og han hadde passa på bracers? hadde ikke det vært like surt kanskje? glad jeg rerolla mage på al'akir i stedet for og spille roguen på daggerspine hvor alle fra mentalsykehuset spiller. 5067651[/snapback] På level 58+ så vil de fleste farme settet sitt i instancer på Daggerspine, som regel er det flere av klassen din med i raidet. Med 1 set og 1 need roll så har begge rettferdige sjangser til å vinne loot som dropper. Slik er det også om man bruker need before greed uten master looter. MEN, om om vi er to prester og en del av devout-settet dropper vil begge rolle. Taperen vil da fremdeles ha set-rollen sin til gode om det skulle droppe en del av devout til. Med need before greed så kan noen være råheldige, og noen ikke så heldige... Er det noe som er surt så er det vel å måtte kjøre en instance 50 ganger for å endelig få EN bit av settet man har lyst på! Jeg syntes altså at 1 set 1 need er ett kurant system, og du er faktisk den første jeg har hørt om som har klaget over det... Med 1 set 1 need så slipper man også unna så mye loothorer og mye ninjalooting... hvilket jeg syntes er fortreffelig. Å kalle noen "mentalsykehuspasient" fordi han er uenig med deg og svarer seriøst sier vel mer om din modenhet og oppførsel... Liker man ikke 1 set 1 need systemet så spill med venner eller guild-folk hvor dere kan avtale ett annet system, det er da vel ikke verre enn det? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Usaklige innlegg, personangrep og svada honoreres med advarsel. Ved bevisst overtredelse av dette, kan det føre til permanent utestengelse. Takk Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvordan forebygger 1set1need-systemet deres ninja-looting? Man kan vel uansett rulle need, ta itemet og stikke? Og BoE epix for alle? Det er jo nesten ninja-looting i seg selv Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Som sagt tidligere i tråden, Bruker iallefall alliance på daggerspine masterloot. Vi bruker ikke den der du trykker på need eller greed. Det bli called N på et item, folk som vill rolle gjøre en /random 100 har en nedtelling 5 til -, hvis ingen need blir det C roll. Endret 27. oktober 2005 av GtReBra Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Som sagt tidligere i tråden, Bruker iallefall alliance på daggerspine masterloot. Vi bruker ikke den der du trykker på need eller greed. Det bli called N på et item, folk som vill rolle gjøre en /random 100 har en nedtelling 5 til -, hvis ingen need blir det C roll. 5069447[/snapback] Samme på Terenas. Lenke til kommentar
different Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det med at boe epics er ffa er i alle fall sykt.De er jo lagt til for at casual gamers skal ha en sjangse til å få epics de også. Å si at "alle trenger penger" blir feil, syns jeg. 5068400[/snapback] Dette skjedde på min server. Priest lvl 58 fikk Cloudkeeper Legplates. (Noe av det beste en Warrior kan få) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 På AD så har bruker vi vanlig lootsystem, men alle passer på classitems, BoP-items og Epics. Så teller lederen i raidet ned til 5, og etter det er det groll (greed-roll). Det skjer uansett hvor mange som needer Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis man absolutt er ute etter tunic, lar man være å rolle på bracers og kjøper de på AH... Hans egen feil at han ikke fikk den, har alltid vært sånne regler 5063174[/snapback] Enig. Jeg synes 1 random need og 1 set-need (uavhengig av om det er BoE/BoP) fungerer helt flott i 10-15 manns grupper. I 5-mann kan man mer eller mindre kjøre vanlig N/G. Jeg synes det blir feil at en person kan vinne "alt" (i raid), mens de fleste ikke sitter igjen med noe. I vanlige instancer som Scholo, strat, ubrs osv. er det ikke mye loot til hver. FFA (free for all) på Epic BoE er litt dumt synes jeg.. men det blir som oftest det på vår server. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Usaklige innlegg, personangrep og svada honoreres med advarsel. Ved bevisst overtredelse av dette, kan det føre til permanent utestengelse. Takk 5068946[/snapback] jeg kallte aldri en bestemmt person for mentalsykehuspasient. men inrømmer at det var litt umodent sakt Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Forleden Droppet Precisely Calibrated Boomstick i Maraudon. Ranged Gun med 14 Agility.. Ingen hunter i gruppa. Rogue Priest Mage Warrior Druid. Jeg prøvde forgjeves å understreke at jeg ville equippe den NÅ og at jeg virkelig virkelig trengte den. Det er en av de beste rogue våpnene i spillet for stats. alle need rolla for AH. Slo litt oppgitt med armene av det. Lenke til kommentar
csboy Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) De reglene er bare helt absurbde... På shadow moon har vi helt vanlig N/G på alt sammen av BOE og BOP der får de som trenger eller alle roller. Hadde vi hatt slike regler som beskrevet over hadde jeg slutta å spille.. Og jeg vil legge til at jeg alltid har hatt uflaks i WOW med drops så joa jeg vet hvor kjipt det er om en får alt osv osv. men endag er det jeg som har flaks som f.eks. nå da jeg har mer DKP en alle andre warriors in guildet til sammen siden migration=P DET er flaks det^^ 5065368[/snapback] Hæ? Det er vel ikke mc dette er snakk om. Eller får du dkp når guilden raider ubrs Edit: Uansett, er dette virkelig så mye å bry seg om? Du skal vel ikke kjøre ubrs/strat/scholo for alltid? Endret 2. november 2005 av csboy Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det burde jo være en selvfølge at dersom det dropper et item som er ganske sjeldent så burde de som kan bruke det i gruppa på mulighet til å få det fremfor andre. Det er jo derfor dette systemet med need er her. Nytter ikke å si at "dere kan bruke den ja, men jeg kan få xxx gull for den på AH så jeg vil også ha den". Enkle greier. Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) hver gang jeg har vært i high lvl instancer (horde Burning Blade) har ikke jeg fått 1 set og en need roll^.- du få lov til og rulle på en BoP (punktum) og BoE ruller alle på.. latterlig spør du meg, finner ikke logikken. Endret 2. november 2005 av Abe_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå