Gå til innhold

Hvilke idiotiske regler finnes på din server?

Anbefalte innlegg

Sier meg totalt enig med Likferd og de andre med samme synspunkt her.

Den dagen det kommer regler som nekter meg å loote det som dropper for min klasse på Silvermoon slutter jeg like godt å spille og finner meg et annet spill.

PS: Det finnes vel kanskje ikke classruns på disse serverene med slike regler heller da siden hensikten nettopp er at det skal väre en fra hver klasse som mottar ALL loot for den klassen??

5060532[/snapback]

Må si meg helt uenig at Dwarf rouge er stygt.. jeg synes de er både røffere og har mer muskler enn de små søte gnomene.. noe som gjør at de blir tøffe som rouge..

5062361[/snapback]

om det er 1 warrior i gruppen for du den selvsagt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke problemet med 1set-need per run.

Er urettferdig hvis en spiller vinner 2-3 items på en run, mens de andre 3 roguene i gruppa ikke får en dritt? Du hadde sikkert likt hvis du alltid tapte set items til folk som allerede har fått 1-2 andre items på samme run. Er bare fair for alle.

Slutt å klag og lev med instance farming som alle andre ;)

Endret av Taykun
Lenke til kommentar

Ingen rare lootingregler på Stormreaver. Men vi har noen andre morsomme "regler". Det er fred mellom horde og alliance i Tyr's hand og i winterspring, slik at folk skal få grinde i fred. Litt godt i grunn, om man vil grinde uten frykt for å bli drept. Men selvfølgelig så er det fra tid til annen noen som bryter denne freden, og da er det full krig i Tyr's en liten halvtime, før det blir rolig igjen. Jeg synes det er utrolig morsomt iallefall.

Lenke til kommentar

Utrolig glad jeg slipper denslags regler. Selv var jeg heldig og hadde full valor etter en tur til scholo/strat/ubrs.

Og hvorfor drasse med seg flere i samme klasse ?

Når det gjelder epic er praksis på servern jeg spiller på at alle ruller. Selv er jeg egentlig uenig der. Om den i tillegg er bop er det helt meningsløst.

Heldigvis har alle epicdrop gått til en som kan bruke det, ikke meg.

Lenke til kommentar
På alliance side på dagger bruker vi Ml ikke det need,greed rulle systemet. 1 n og 1 set fungerer kjempebra der. Det gjøre at flere har en murlighet til og få loot.

Smeagoldfish var da seff en annen rogue som fikk den? hvis ja er jo dette helt rett. Han hadde jo alt fått ett sett pice imo er det rett at den andre roguen får den, men hvis det ikke var noen annen rogue er det bare dumt.

5062490[/snapback]

Å herregud? ser du ikke at det er galt at han blir nektet shadowcraft tunic når han bare fikk bracers? bracers kan kjøper på AH ffs, men dropper de så roller man seff. Forresten så aner dere ikke hvor mange ganger jeg har sett mage-loot gå i hendene på andre uten at det har gjort meg noe særlig.

Lenke til kommentar
lol, noen som ikke har skjønnt at alt ikke handler om seg selv. Han hadde fått en set ting da er det bare riktig at han ikke kan rolle på en set ting til som dropper.  Samme om du kan kjøpe den på ah eller ikke.

5062965[/snapback]

Du bør høre med fastlegen din. Jeg mistenker at du har noen kromosoner til eller fra.

Lenke til kommentar

Hvor kommer disse reglene fra? Jeg har kun tatt 5-manns run med PuG (tåler kun 10-mans med guild), og der er det alltid N before G, ikke systemet, men tankegangen. Det er jo absurd at en warrior skal få selge et cloth item fordi jeg allerede hadde fått ett.

Når man snakker om 10 man, så blir det noe annerledes siden det må være flere av samme klasse. Der kommer kanskje 1n regelen til sin rett.

Lenke til kommentar
Shadowcraft Bracer vs Shadowcraft Tunic? er du mentalt forstyrra?

5062980[/snapback]

Når man har en lvl 60 regner man med at folk kan loot reglene for sin server og side. Ikke snakk om noe Vs. her. Seff vill jeg tatt tunic over bracer, men han hadde brukt sin sett. Hvis han ville ha den burde han ikke rolla på bracer og brukt sin Set roll. Når han viste den kunne droppe.

Du bør høre med fastlegen din. Jeg mistenker at du har noen kromosoner til eller fra.

5063321[/snapback]

hm? Har ingen ting med topic og gjøre. Si hvorfor du mener jeg er dum... Tilfør tråden noe istede for og slenge dritt.

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar

Du kan jo ikke sette bracers og tunic i sammenheng.

Tunic er mye vanskeligere å skaffe enn bracers. Å kreve at han skal ta runs fram til den dropper igjen fordi han tok et par bracers som den andre roguen sikkert hadde.

Kjøre ML i random instances er bare teit. Korrupsjon og bare møkk.

Lenke til kommentar

DU kan sette det i sammenheng når loot reglene er 1 set. Legg mere til tallet 1. Hvis han ville had tuick så bad hadde han ikke rolla på Bracer. Ml er jo genialt sånn at folk ikke roller på ting de ikke skal ha o.s.v. Korrupsjon? har to lvl 60 og har allderig sett noe som minner om det.

Lenke til kommentar

Når jeg leser denne tråden, ble faktisk Aszune en bra server å spille på...

En UBRS-run fikk en warrior:

Spaulders of Valor (hadde Stockade Pauldrons)

Brigam Girdle

Breastplate of Valor

Plans: Invulnerable Mail (lå senere på AH for 300g *host*kremt*)

Chromatic Carapace (han hadde ikke questen, men en dust la ut rewards på Raid-chatten)

Wildfire Cape (grønn, men mange som ville ha)

Finkle's Skinner (viste seg at han ikke var skinner etterpå)

Og jeg fikk: ...

Lightforge Spaulders

jeg kan ikke si jeg var missfornøyd, men de to andre warriors i raidet var iallefall ikke fornøyde..

Lenke til kommentar

Til alle dere som syns det er fornuftig med _en_ set-drop per run: LOL

Syns synd på dere alle. Hvis man trenger itemet, så ruller man vel for pokker på det? "Jamen er det rettferdig hvis du får 3 items og de to andre [insert random class here] ikke får noe?" Ja. Terningen bestemmer hvem som får itemet, ingen vinner alltid. Neste run er det du som blir sittende igjen uten noe.

Og forresten: Epic World Drops har så stor verdi at alle bør needrolle. Need eller greed har ingenting med saken og gjøre, imo.

PS2: Need before greed er sannsynligvis det mest besugne loot-systemet ever.

Lenke til kommentar

De reglene er bare helt absurbde... På shadow moon har vi helt vanlig N/G på alt sammen av BOE og BOP der får de som trenger eller alle roller. Hadde vi hatt slike regler som beskrevet over hadde jeg slutta å spille..

Og jeg vil legge til at jeg alltid har hatt uflaks i WOW med drops så joa jeg vet hvor kjipt det er om en får alt osv osv. men endag er det jeg som har flaks som f.eks. nå da jeg har mer DKP en alle andre warriors in guildet til sammen siden migration=P DET er flaks det^^

Lenke til kommentar

hehe, har aldri hatt noen problemer med 1n/1s..

Men de gangene jeg har vært med i pug's så har jeg fått rulle på mer dersom ingen andre warriors/paladins trengte det.

poenget er vel å fordele ting fair, ingen som syns det er morro å komme ut av en instance uten noe annet en litt guld (evt repair costs :p)

Klart kjipt å tape chest picen pga bracers, selv om det aldri har skjedd med meg:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...