Gå til innhold

Hvilke idiotiske regler finnes på din server?

Anbefalte innlegg

alle passer BOP, ruller Need på BOE, 1 bossloot, altså en BOP hver run.

Når alle har paeed BOPen ruller alle /random 100 og vinneren får, med mindre han/hun vil selge..... dette gjelder alle 58+ instances......

hvis noe epic dropper ruller alle Need, med mindre den er BOP, så får den som

ruller høyest epicen, betyr ingenting om du kan bruke den eller ikke....

Burning blade btw

5059812[/snapback]

Horde siden det da? Aldri vært borti sånne regler.

Nå gjør ikke jeg så veldig mange andre instancer enn bwl og mc at det gjør noe, men..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg lurer på hva dere røyker av å lese dette..

Kun lov å trenge EN bossloot? Om dere tar DM north, og både backen, ringen og trinketen (warrior loot) dropper, så får warrior bare en av delene?

Er glad jeg er fornøyd og bortsjemt med aldri å ta med pickupnoobs i instancer, for dette høvler over alle kosteskaft..

Lenke til kommentar

Sier meg totalt enig med Likferd og de andre med samme synspunkt her.

Den dagen det kommer regler som nekter meg å loote det som dropper for min klasse på Silvermoon slutter jeg like godt å spille og finner meg et annet spill.

PS: Det finnes vel kanskje ikke classruns på disse serverene med slike regler heller da siden hensikten nettopp er at det skal väre en fra hver klasse som mottar ALL loot for den klassen??

Lenke til kommentar

Slike regler om at en bare kan rolle på ETT boss-item synes jeg rett og slett er tåpelig. Utrolig at noen klarer å finne på en sånn regel synes jeg.

Hva om ingen andre i partyet enn deg faktisk trenger itemet? Skal liksom du tape itemet bare fordi du tilfeldigvis har rolla på et item fra før?

Nei, huff..

Jeg mener ihvertfall at reglene bør være sånn:

- De som faktisk trenger itemet mest roller, selv om de har fått noen items før (heldigvis er dette vanlig praksis på min server)

- De som faktisk kommer til å BRUKE et BoE-item roller på dem (dette tror jeg nok mange er uenige med meg i, men jeg mener at det at noen faktisk trenger itemet bør gå foran gull)

Lenke til kommentar

PÅ Argent Dawn er folk snille, de lar deg rolle på need-items så mye du vil, du må bare virkelig "neede" de, men det finnes merkelige folk. JEg neede på Bone Slicing Hatchet, og en warrior kalte meg en" rude brat" ellernoesånt, for å sende utallige tells om green BoE items som funka til en hunter :S

Men det er også de dumme roguesa som mener Dal'Rend er laga for dem, men endelig kom jeg i en gruppe hvor rogue og hunter var likestilt til de våpenene ^^

Lenke til kommentar
alle passer BOP, ruller Need på BOE, 1 bossloot, altså en BOP hver run.

Når alle har paeed BOPen ruller alle /random 100 og vinneren får, med mindre han/hun vil selge..... dette gjelder alle 58+ instances......

hvis noe epic dropper ruller alle Need, med mindre den er BOP, så får den som

ruller høyest epicen, betyr ingenting om du kan bruke den eller ikke....

Burning blade btw

5059812[/snapback]

Horde siden det da? Aldri vært borti sånne regler.

Nå gjør ikke jeg så veldig mange andre instancer enn bwl og mc at det gjør noe, men..

5059892[/snapback]

Ja det må være Horde^^ Jeg var i Maraudon i forrige uke. Først dropper Epic'en freezing band fra en av de første dyra. Jeg som eneste mage får ta need. Så går vi opp til Landslide. Han dropper en offhand sak som jeg er den eneste som trenger. Jeg needer og får. Så dropper Princess sin cloth head. jeg får igjen. Rotgrip dropper shoulders. Jeg får. Så droppa faen meg Goblinen det sverdet som gir 1% crit sjangs på spells. Me again:D. Var bare litt godhjertet murring fra laget(PUG). Men så etter Goblinen så vinner jeg en greed roll på en grønn ting. Da klikka det for druiden. Han skjelte meg ut og sa han skulle reporte meg til en GM. Morsomt^^ Drømme run

Endret av holst84
Lenke til kommentar

På serveren jeg spiller (Sunstrider) så er det slik at Grønne BOE items er Greed Roll, Blå og BOP items er pass (For så at de som trenger ruller etterpå eller greed roll om ingen trenger), de få gangene epic dropper så gjør en samma som med blå. (Har enda ikke spilt MC og disse instancene der epic dropper mye).

Har som regel holdt meg i LBRS/UBRS, Strat og Scholo.

Lenke til kommentar

Spiller stort sett bare i mc nå for dagen. Men tar jeg strat, scholo, ubrs så er det Ml på alle bosser, og gloot på resten.

Den nye roll interfacen har jeg sett blitt misbrukt 1 gang for mye. Skjelden noen som klager på ML på bossene. Antallet bop items du kan få er uendeligt, er du heldig så er du heldig. Visst ingen trenger itemet så brukest det som oftest raidroll på det. Alle tradeskill boe's er ffa visst ikke noen spør fint om å få det. Er jeg group leader så kjører jeg need på epic loot og, er bare noe tull at en eller annen tulling skal få itemet for å selge det.

Server min er forøvrig Ragnaros, guild MoX

Lenke til kommentar

Phu! er glad det ikke finnes slike regler på Ragnaros.. (jeg har i alle fall ikke vært borti noe slikt).. disse reglene er jo helt syke.. er jo en grunn til at det heter NEED! (for da trenger man det jo faktisk).. jeg har ikke noe problem med å la noen få rolle på alt i en run, så lenge de trenger det.. :)

Lenke til kommentar

Trenger du noe roller du, samme om det er grønn, blå, lilla, gult eller rødt. Men viss det er noen som er på jakt etter de samme itemsa så lager de av og til avtaler, viss di skuldrene dropper tar du de, viss den hjelmen dropper tar jeg den.

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar

ffa på epics er jo bare sykt. Alle småunga som alldri kommer til MC fordi de oppfører seg som noen jævla drittunger og ikke får guild tenker bare at PURPLE LEET! !OMG!! også roller de need alle og en hver, men jeg passer hvis en annen trenger det. har passa på både stockade pauldrons og dwarven hand cannon i randomgrupper.

Til Taykun. jeg spiller horde og kaller med Zinji, håper jeg slipper og havne i gruppe med deg også, for når jeg drar i instances er det nemlig fordi jeg trenger items derfra. En kamerat av meg ble nekta shadowcraft tunic siden han brukte opp rollen sin på SC bracers. (ML) dette er jo helt sykt og ikke i det hele tatt rettferdig eller hva?

Lenke til kommentar

På alliance side på dagger bruker vi Ml ikke det need,greed rulle systemet. 1 n og 1 set fungerer kjempebra der. Det gjøre at flere har en murlighet til og få loot.

Smeagoldfish var da seff en annen rogue som fikk den? hvis ja er jo dette helt rett. Han hadde jo alt fått ett sett pice imo er det rett at den andre roguen får den, men hvis det ikke var noen annen rogue er det bare dumt.

Lenke til kommentar

alle har jo lik sjans til å få loot de trenger på en roll, og det er alltid noen som er heldige, og none som ikke er det, men man kan ikke begynne å sutre fordi noen får mer loot enn andre. Har aldri vært borti noe sånt, og hvis noen prøver det er det bare leave party med engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...