John Keats Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei jeg leava (ble kicka) fra en gruppa fordi jeg ikke ville bøye meg for alle stupide regler. Noen smartinger har funnet ut at på daggerspine kan du barre rolle need en!! gang i løpet av et run og på al'akir ble jeg kicka fra gruppa da jeg rolla need på essence of undeath. ingen som egentlig trengte den bortsett fra meg (robe of winter night). svaret jeg fikk når jeg yella på raid-leader var at greens are for all. noen idiotiske regler dere har vært borti? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Alle reagents er som regel ffa, at du triller need på reagent er isåfall ninja. Reagents er ffa av den enkle grunn at alle trenger dem og de er lette å ninja hvis de ikke er ffa. Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 "du barre rolle need en!! gang i løpet av et run" . Ja det stemmer det. På alle BOP items. Helt OK regler imo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 generelt er vel bare rolle need en gang på blå bop items. Men hvem som helst kan si at de trenger den ultrasjeldne gemen som droppa fordi de "har blacksmith" Lenke til kommentar
csboy Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 En regel som heter 1+1 det vil si en blå random item + et set item magistrer ol. Selvsagt hvis det dropper et bøå item du trenger og ingen andre trenger så skal du få det. Epics kommer utenom Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 vel høres det ikke feil ut at jeg som sparer til robe of winter night skal kunne slippe og betale 10g for en essence i stedet for at de andre bare skal tjene 10 gold på AH? og hvis det dropper en blå ting jeg trenger som ingen andre trenger og etterpå dropper den en ting som jeg og warlocken trenger så får jeg den ikke? man er jo i instancet etter flere ting, så det er ikke rettferdig at man skal nektes en ting man har farma lenge for. jeg driter i allefall i de reglene og roller. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 også er det den idiotiske og meningsløse boe epics are for all. hvis En leet mageneck dropper burde ikke warrioren rolle fordi han kan få 900 gold for den på AH. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) nick på de på alakir som sa det? btw: essence of undeath selges for ca 2g på AH. så du trengte sikkert ikke å yelle Endret 25. oktober 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 det var en idiot fra night shift Lenke til kommentar
csboy Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 vel høres det ikke feil ut at jeg som sparer til robe of winter night skal kunne slippe og betale 10g for en essence i stedet for at de andre bare skal tjene 10 gold på AH? og hvis det dropper en blå ting jeg trenger som ingen andre trenger og etterpå dropper den en ting som jeg og warlocken trenger så får jeg den ikke? man er jo i instancet etter flere ting, så det er ikke rettferdig at man skal nektes en ting man har farma lenge for. jeg driter i allefall i de reglene og roller. 5057836[/snapback] Det er vel som regel ml da eller? Men isåfall synes jeg ikke at det er så veldig rettferdig hvis du får 3 ting mens andre ikke for noe. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 1 need 1 set reglen som er på daggerspine tror jeg er på alle servere. Ikke en dum regel, [joke]eller så ville vel hunters rolla på ALT [/joke] Lenke til kommentar
different Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 1 need 1 set reglen som er på daggerspine tror jeg er på alle servere. Ikke en dum regel, [joke]eller så ville vel hunters rolla på ALT [/joke] 5058055[/snapback] Jepp, bare sjekk *dette*... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Å herregud. den hunteren der hadde jo alt som er av ting han ikke trenger da :O Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 WTF? bare lov å rulle need på 1 item + 1 set item? rofl sykt tåpelige regler... jeg ruller på hvert jævla item jeg trenger og det gjør alle andre på skullcrusher og. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 1 need 1 set reglen som er på daggerspine tror jeg er på alle servere. Ikke en dum regel, [joke]eller så ville vel hunters rolla på ALT [/joke] 5058055[/snapback] Nei, den finnes ikke på Silvermoon. Takk og lov. Hvis det dropper 3 "mage" BoP items, og gruppen har én mage, så får han selvsagt alle sammen. Uheldig for de andre, men det er meningsløst om en som ikke trenger det får en item bare for å vendorize den. Regner med folk er voksne nok til å vite eller diskutere seg frem til hvilken klasse items bør gå til. Hvis det er fullt av tullinger som "Need" alt og alle, så ville jeg vurdert en annen server. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) også er det den idiotiske og meningsløse boe epics are for all. hvis En leet mageneck dropper burde ikke warrioren rolle fordi han kan få 900 gold for den på AH. 5057871[/snapback] Hva er idiotisk med dette? Er ikke 900 gull like nyttig for han som necken er for deg? Du kan jo kjøpe den på ah, for 900 gull. Verdien er den samme for begge. Det samme gjelder reagents. Er ikke 10 gull like nyttig for andre som essencen er for deg? Du kan jo bare kjøpe den på AH, for nettopp 10 gull. Det at itemet er BOE er essensen her. Verdien er lik for alle, selv om du trenger den eller ikke. Hvis du ikke greier å forstå, prøv å se det fra motsatt side. Det blir selvsagt noe annet dersom du spiller med venner og guildies. Yelling i chat er uansett bare slitsomt. Pass på så du ikke havner som en historie i denne tråden. OT: Ingen slike uskrevne regler på min server. Endret 25. oktober 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ein kammerat blei kicka frå gruppa i Strat, fordi han rolla på sitt andre blå item, ingen andre trengte, han rolla, fekk det. Dei blei forbanna... han blei kicka... Ser ikkje logikken i det. Om han er den einaste som treng, skal ikkje då han få det? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det jeg føler er en god regel er at man har ett set-need og et random-neet. MEN, her kommer men'et, hvis ingen andre trenger itemet, kan du needrolle. Dette er for å forsikre at alle har sjansen til å neede og vinne. Hvis flere enn én har "need" på et item må man bruke opp sin need. Dersom ingen andre har need, er man fritt fram til å "neede". Synspunkter? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 I alle groups jeg har vært i har jeg aldri hørt om " bruke opp needen sin" før. Så vidt jeg vet kan jeg "neede" så mange items som jeg virkelig trenger. Essence of undeath, gems, orbs etc er FFA som oftest. Stormreaver her btw har gjort _mye_ 5 og 10 manns grupper og ikke lagt merke til no " you have spent your need m8, you cant get it" :!: Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 alle passer BOP, ruller Need på BOE, 1 bossloot, altså en BOP hver run. Når alle har paeed BOPen ruller alle /random 100 og vinneren får, med mindre han/hun vil selge..... dette gjelder alle 58+ instances...... hvis noe epic dropper ruller alle Need, med mindre den er BOP, så får den som ruller høyest epicen, betyr ingenting om du kan bruke den eller ikke.... Burning blade btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå