Azzido Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Frost på Emblem! Vil gjerne ha litt kommentarer, positivt og negativt... er ganske ny i dette med bilder og trenger da noen råd Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Godt sett. Slett ikke verst. Men jeg kunne godt tenkt meg at hele logoen var skarp. Litt større avstand ville ha løst det. Jeg går ut fra at du bruker et kompaktkamera, uten muligheter til å styre blenderåpning. Jeg er usikker på hvilket nivå du befinner deg på, derfor kan det hende at resten er ting du er klar over. Fokuser midt på logoen, med utløseren delvis nede. Fortsett å holde utløseren delvis nede, mens du komponerer bildet. Litt større avstand ville å gitt deg mulighet til å legge logoen i "det gyldne snitt". Endret 25. oktober 2005 av fototim Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Godt sett. Slett ikke verst.Men jeg kunne godt tenkt meg at hele logoen var skarp. Litt større avstand ville ha løst det. Jeg går ut fra at du bruker et kompaktkamera, uten muligheter til å styre blenderåpning. Jeg er usikker på hvilket nivå du befinner deg på, derfor kan det hende at resten er ting du er klar over. Fokuser midt på logoen, med utløseren delvis nede. Fortsett å holde utløseren delvis nede, mens du komponerer bildet. Litt større avstand ville å gitt deg mulighet til å legge logoen i "det gyldne snitt". 5058190[/snapback] Jeg er ganske nybegynner med et fujifilm finepix s5500, har ikke rekt å sette meg inn i alle finessene... men er villig til å lære derfor jeg legger ut bilde her for å få litt kritikk takk for gode råd, får ha litt bedre tid neste gang og prøve å stille kamera bedre osv... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Stilig bilde, ser ut som Integraen din fryser litt.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Digg bilde! Det må jeg si. Du har det vel ikke i wallpaper-størrelse? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Integran min hadde det ikke godt den morran der nei her har du bilde i større format, vil du ha enda større så er original bilde på godt over 2000 i oppløsning... bare si ifra så laster jeg det opp... http://www.azzido.no/gallery/index.php?id=156 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå