L.. Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 19:36, christt skrev: Quote: Jeg som er en ikke røyker mener: Å kysse en jente som røyker er som å sleike en røykskål :mad: Nei, som å sleike et toalett... :wink: Håper for din skyld at du ikke snakker om erfaring. Jeg gjør ikke, men jeg vet hvordan det røykskåler lukter etter et par sigger. :grin: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 hva med halvrøykte da? Man kan merke personer med halvrøyte sigger i jakka på 10-15m hold! og GUD det stiner! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Samboeren røyka da jeg møtte henne. Sa hun kunne få en 2 ukers sydentur med meg til ca 30 000,- hvis hu slutta i løpet av turen... Røyker ikke selv, og liker ikke helt å kysse askebegre... Hun sluttet hun, men fikk litt problemer når hun kom hjem til venninnene som selvfølgelig alle røyka.. Og siden de ikke hadde klart å slutte, skulle de ha dama til å begynne igjen. Sa jeg følte meg forferdelig sviket, og gav henne et ultimatum. Meg eller røyken.... Vell, akkurat nå ligger hun i senga vår og sover. Så det gikk bra. :smile: Nå slipper jeg å kysse askebeger, jeg slipper å kjøpe røyk, jeg slipper å finne 20pakninger over alt, jeg slipper å finne lightere over alt og jeg slipper å lukte røyk av klærne.... Røyk er noe svineri.. [ Denne Melding var redigert av: JohnnyKnoxwille på 2002-08-25 01:40 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Enig...røyk er noe drit...men festrøyking er Ok...det gjorde jeg i dag...Mercenery spadnderte 2 på meg...kunne jo ha handla de sjæl men, neh..:razz: Fan jeg er full :razz: _________________ "My pupils dance, lost in a trance. Your sacred silence, losing all violence. Stars in their place, mirror your face.I have to find you.. [ endret av B|Real den 2002-08-25 01:50 ] Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 jeg røyker titt å ofte selv så jeg skal ikke si noe om folk som ikke røyker. Personlig så synes jeg det er lettere å få kontakt med jenter som røyker (selv om jeg ikke kjenner dem) fordi man har automatisk noe å snakke om. (har du sigg/lighter?) Det høres patetisk ut, jeg vet.. men d funker!! Så du kan jo sitte der å forbanne jenter som røyker, men jeg sier heller en røykende jente i arm-kroken enn ti på taket! ..... eller noe sånt! *kremt-hoste-hoste-hoste!* Lenke til kommentar
Blod Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 02:04, aurstad skrev: *kremt-hoste-hoste-hoste!* se der har røykhosta alt kommet... samma møkka om ei jente røyker eller ikke, det er det inni hue som gjelder og sefølgelig litt på utsendet. :wink: Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 men på fylla er jo alle inteligente og vakre... ta dette fra en som har prøvd begge deler: damer som ikke røyker smaker mye bedre! overalt! :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hater å kysse jenter som røyker! Det smaker *******! Men men... De får finne seg en annen! Eller slutte! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 jaja. viss dama er perfekt så hadde jeg kyssa ho selv om ho snuste. røyking er ingen hindring. viss du virkelig liker ei kjærring så driter en i ho røyker eller ikke. så lenge de ikke driver på med stoff. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei! Røyk er ein ting men,så lenge partneren (dame i mitt tilfelle..) ikkje er slik som klovner i kamp synger om i kaninkoker så "aksepterer" eg ein del.. Kaninkoker kan dykk lese om her Lenke til kommentar
Trondos Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Eg røyker ikkje, og må nok seie at det er bedre å kline med ei dame som ikkje røyker enn med ei some gjer det...... Men når promilla stig så gjeng det meste bra.....:razz: Npr vi først snakka om rappera, så har Tungtvann ein tøff sang om damer.... :smile: http://www.tungtvann.org/tekster_view.asp?id=11 Lenke til kommentar
Lille Trille Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 år man har bodd sammen med en jente som røyker, i noen år. Og da vet hvilken irritasjon det fører med seg. Så gjør man ikke det igjen. Dessuten... Hvis man er seriøs, med tanke på å dele hele livet sitt med noen. Så velger man ikke noen som røyker bort flere år av sitt liv. Jeg har prøvd å få damer, til å slutte å røyke, men det er nok lettere å rape og hikke samtidig. Vil de ikke så vil de ikke. Bizarre,om du er onkli forelska så driter du i om jenta røyker da.. selv røyker jeg,typen sier det ikke gjør no bare jeg husker å ta meg en tyggis etter hver røyk.... ikke prøv å forandre på en person,for du liker nok ikke å bli forandra selv... *kjede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå