Gå til innhold

Jenter som røyker!!!!!!!!

L..

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-08-24 19:36, christt skrev:

Quote:

Jeg som er en ikke røyker mener:

Å kysse en jente som røyker er som å sleike en røykskål

:mad:

Nei, som å sleike et toalett... :wink:

Håper for din skyld at du ikke snakker om erfaring.

Jeg gjør ikke, men jeg vet hvordan det røykskåler lukter etter et par sigger.

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samboeren røyka da jeg møtte henne. Sa hun kunne få en 2 ukers sydentur med meg til ca 30 000,- hvis hu slutta i løpet av turen...

Røyker ikke selv, og liker ikke helt å kysse askebegre...

Hun sluttet hun, men fikk litt problemer når hun kom hjem til venninnene som selvfølgelig alle røyka.. Og siden de ikke hadde klart å slutte, skulle de ha dama til å begynne igjen.

Sa jeg følte meg forferdelig sviket, og gav henne et ultimatum. Meg eller røyken.... Vell, akkurat nå ligger hun i senga vår og sover. Så det gikk bra. :smile:

Nå slipper jeg å kysse askebeger, jeg slipper å kjøpe røyk, jeg slipper å finne 20pakninger over alt, jeg slipper å finne lightere over alt og jeg slipper å lukte røyk av klærne.... Røyk er noe svineri..

[ Denne Melding var redigert av: JohnnyKnoxwille på 2002-08-25 01:40 ]

Lenke til kommentar

Enig...røyk er noe drit...men festrøyking er Ok...det gjorde jeg i dag...Mercenery spadnderte 2 på meg...kunne jo ha handla de sjæl men, neh..:razz:

Fan jeg er full :razz:

boing.gif

"My pupils dance, lost in a trance. Your sacred silence, losing all violence. Stars in their place, mirror your face.I have to find you..

[ endret av B|Real den 2002-08-25 01:50 ]

Lenke til kommentar

jeg røyker titt å ofte selv så jeg skal ikke si noe om folk som ikke røyker. Personlig så synes jeg det er lettere å få kontakt med jenter som røyker (selv om jeg ikke kjenner dem) fordi man har automatisk noe å snakke om. (har du sigg/lighter?) Det høres patetisk ut, jeg vet.. men d funker!! Så du kan jo sitte der å forbanne jenter som røyker, men jeg sier heller en røykende jente i arm-kroken enn ti på taket! ..... eller noe sånt! *kremt-hoste-hoste-hoste!*

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-25 02:04, aurstad skrev:

*kremt-hoste-hoste-hoste!*

se der har røykhosta alt kommet... :grin:

samma møkka om ei jente røyker eller ikke, det er det inni hue som gjelder og sefølgelig litt på utsendet. :wink:

Lenke til kommentar

år man har bodd sammen med en jente som røyker, i noen år. Og da vet hvilken irritasjon det fører med seg. Så gjør man ikke det igjen.

Dessuten... Hvis man er seriøs, med tanke på å dele hele livet sitt med noen. Så velger man ikke noen som røyker bort flere år av sitt liv.

Jeg har prøvd å få damer, til å slutte å røyke, men det er nok lettere å rape og hikke samtidig. Vil de ikke så vil de ikke.

Bizarre,om du er onkli forelska så driter du i om jenta røyker da.. selv røyker jeg,typen sier det ikke gjør no bare jeg husker å ta meg en tyggis etter hver røyk.... ikke prøv å forandre på en person,for du liker nok ikke å bli forandra selv...

*kjede seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...