Gå til innhold

Jenter som røyker!!!!!!!!

L..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De leter sannsynligvis ikke etter ikke-røykere heller da. Så du får nok sikkert være i fred for dem du. Eller blir dørene dine nedrent av kåte jenter som vil ha deg, men siden de røyker sender du dem på dør?

Tviler :razz:

Minner meg om ei Nemi-stripe..

Feit svett stygg kar med lite hodehår som sitter i helsetrøye og eter pizza som sier:

"Jeg har ingenting imot homofile, bare de ikke prøver seg på MEG!"

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-23 17:37 ]

Lenke til kommentar

Når man har bodd sammen med en jente som røyker, i noen år. Og da vet hvilken irritasjon det fører med seg. Så gjør man ikke det igjen.

Dessuten... Hvis man er seriøs, med tanke på å dele hele livet sitt med noen. Så velger man ikke noen som røyker bort flere år av sitt liv.

Jeg har prøvd å få damer, til å slutte å røyke, men det er nok lettere å rape og hikke samtidig. Vil de ikke så vil de ikke.

Lenke til kommentar

Hvis du kan velge, velg en som ikke røyker.

Står valget mellom en som ser ut som et kræsj på E18, og en annen som er bedre, men som røyker... Den som røyker.

Men det er vel sjeldne tilfeller.

Jenter som røyker i 14 - 17 års alder = Boss

Jenter som røyker i 18 - 25 års alder = Kan sikkert ikke for det.

Jenter som røyker i 26 - 60 års alder = Who cares? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-23 17:42, Bisarre skrev:

...

Jeg har prøvd å få damer, til å slutte å røyke, men det er nok lettere å rape og hikke samtidig. Vil de ikke så vil de ikke.

Det du kan proeve, er aa kjoepe ett saann der elektrisk halsbaand - slike som man bruker paa bikkjer som ikke vil lyde, vet du.

Saa zapper du bare dama di hver gang hun tar seg en roeyk. :lol:

Lenke til kommentar

Ellers kan du sikkert kjøpe pepperspray. Spray det rett i tryne hver gang hun skal røyke. Det skal nok få henne over til andre tanker ja.

Men du må sikkert lete lenge etter en dame som vil orke et slik liv.

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Jenter som røyker i 14 - 17 års alder = Vi er så "kule". Er vi ikke??!?

Jenter som røyker i 18 - 25 års alder = Ingen gutter vil ha oss, men det vil røyken, så den satser vi på!

Jenter som røyker i 26 - 60 års alder = Mannen er nå bunnet til meg. Samme hva jeg gjør...!

Altså, jenter som røyker er noe BOSS. Hvorfor velge noen så illeluktende som velger å ta selvmord(pine seg selv), når du kan velge melloms å mange vakre og pene IKKERØYKENDE jente!!!

Til dere som røyker: _Stump røyken!_

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-24 13:19, L.. skrev:

Ellers kan du sikkert kjøpe pepperspray. Spray det rett i tryne hver gang hun skal røyke. Det skal nok få henne over til andre tanker ja.

Men du må sikkert lete lenge etter en dame som vil orke et slik liv.

:grin:

det du skal gjøre er å koble en røykvarsler til mobilen eller det elektriske halsbåndet, evt armbånd (så de ikke kan holde siggen og lighteren :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...