Str1fe Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg og en venn skulle spill wc3 FT over hamachi. Jeg startet laget en hamachi server og vennen min joinet. Vi kunne pinge hverandre og dele filer, alt så ut til å virke fint. Men vi finner ikke gamesene vi lager i LAN lobbyen. Har lest litt om at begge to må ha portene til spillet åpne. 6112 eller noe tror jeg det var. Jeg gikk inn i options på wc3 ft og skrev inn 6892 (en som er åpen hos meg fra før av) Vennen min kunne fortsatt ikke finne gamet. Noen tips? Må han og ha åpne porter? For dere som ikke vet hva Hamachi er så er det et prog som lager et virtuelt nettverk over internet. Så det blir nesten som lan Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Legger til noe kompisen min glemte her: www.hamachi.cc/ Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Sjekket firewall og slike ting ? Hamachi og WC3TFT fungerer fint hos meg... Siden det er "LAN" så trenger du ikke åpne porter...men kan godt være Norton og liggnende som føkker til, disable og prøv igjen. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 mulig vennen min må åpne de portene og da. selv om det er "LAN" så går det jo gjenom routeren som har en innebygget fw i seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå