Iminzilion Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Var ute å gikk tur med en av mine 3 hunder. Selvfølgelig så går jeg alltid der som spørsmålteiknene er. Og nå nettopp så fekk jeg det mest geniale. Så og sei PRIKK lik lue som Mario går med. M logoen og alt. Hunden kan og bruke den Så nå springe ene hunden min rundt med svær mario lue. Luen heter Red Hat. Og har følgende info: This hat is standard gear for mustachiod master plumbers. Finnes det flere slike "bonuser" ifra Nintendo sin side? Skal prøve å få opp screenshot. Endret 25. oktober 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ja, det finnes mange flere slike items. Alle som har spilt det en uke har på et eller annet tidspunkt fått tak en mario- eller luigilue. Den er ikke noe særlig spesiell. Jeg spilte vel nitendogs i rundt en uke, og har tre av dem... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Spoileradvarsel: Finnes visstnok radiostyrte mario carts. Du kan styre dem rundt med d-pad. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Spoileradvarsel: Finnes visstnok radiostyrte mario carts. Du kan styre dem rundt med d-pad. 5057515[/snapback] Bruk Spoilerfunksjonen til forumet Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Leste nettopp. Det med Mario Carts virket genialt ut Skal spille som bare det. MÅ bare ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå