albe Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg skal kjøpe meg en ny PC. Jeg skal ha dual Athlon (Asus A7M266-D hovedkort) Her skal jeg jo egentlig ha AthlonMP prosessorer, men jeg vet at det ofte går å bruke 2 stk AthlonXP istedet på dual athlon hovedkort. Vet noen om det går på dette hovedkortet? Fungerer det eventuelt på alle bios versjoner? Albe Lenke til kommentar
Gopp Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har 2x 1500+ på Tyan MP, uten problemer. Vet ikke hvordan dette går på Asus. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Det er vel slik at opp til xp1800+ så kan man kjøre xp i dual. Etter det så ble det lagt inn en sperre. Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Du må koble sammen noen av L5 broene for å kjøre XPer i dual. Søk på http://www.2cpu.com etter howto. Er ikke så veldig komplisert. Det var endel gamle XP CPUer som ikke var SMP låst, men så vidt jeg er pr idag alle låst. Jeg har XP1600 som også var låst. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg kjører glatt dual XP. selv om hket liker å tro at det er MP cpuer :smile: tror bare at det er XP2000+ og oppover som er blokka på dual-ting.. Lenke til kommentar
Apoptygma Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg kjører 2x1900XP på A7M266-D glatt! Må bare passe på å ikke ha for ny bios verson. Da kan du få problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå