ebukv Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei Hei..Sitte her med en NAD 302 forsterker i armene her og har tenkt å koble den til pc'en og så spille musikken av på anlegget mit,men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre og hva jeg trenger for å få dette til*-)! Håper på raskt svar! Hillsen ebukv=) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Veldig enkelt. Du trenger en minijack til 2xRCA kabel. En slik for eksempel: Minijack går til lydkortet på pcen din. RCA pluggene går i forsterkeren. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Dobbelpost, sorry. Endret 25. oktober 2005 av Peterman Lenke til kommentar
luringen54 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kjøp deg en stereokabel med to rca plugger på enden og en stereoplugg på den andre. du kobler rca pluggene i aux utgangen på forsterkeren og stereopluggen på lydkortet på pcèn din. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Det du trenger er en slik kabel: Den svarte pluggen "3,5mm"kobles i lydkortet til pcen i Front høytalerinngangen. (vanligvis grønn inngang) Skjer ingenting om du kobler feil, så det er bare å prøve seg frem. De to analoge pluggene skal kobles inn i fronthøytalerinngangen til forsterkeren. (en forsterker har vanligvis flere innganger og skal funke om du kobler den til cd inngang osv.. Inngangen er vanlighvis merket med en rød og en hvit inngang ved siden av hverandre. (rød= høyre og hvit= venstre, vanligvis) Kabelen kan kobles til de aller fleste innganger. Edit: ser andre har postet før meg, og det er samme kabelen! og nei den skal ikke kobles i aux, som er utgangen for digital lyd. Og da skal en bruke Coaxial kabel. Endret 25. oktober 2005 av andrull Lenke til kommentar
ebukv Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Har sån kabel koblet til allerede,men samme hvor jeg plugger alt så git det ikke utslag i høytalerene! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har du stillt forsterkeren inn slik at den bruker den inngangen du har koblet kabelen i? Lenke til kommentar
ebukv Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Tusen takk andrull!!..Nå funker det her;)!..J**** bra;)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå