Gå til innhold

stereoforsterker, maks 7000,-

Anbefalte innlegg

Endelig skal det bli forsterker på meg. :wee: har masa mye om dette nå her og blitt utsatt pga pengemangel, men nå har jeg 7000,- til rådighet og sugen på å bestille så snart mulig!

Har sett meg ut to kandidater som frister,

- Denon PMA-1500AE

- Vincent SV226 MKII

heller litt mot denon'n akkurat nå.. men nå skal det jo sies at ikke lenge siden jeg var skråsikker på vincent'n så det forandrer seg fort her.. :wee:

høyttalerne er Proson Reality 62mkII og lydkilde er pc'n.

har kikket litt på bruktmarkedetog men ikke funnet så mye.

(btw, 7000,- er maks pris.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lest testen på Xindak XA-6950 i DVD&Hjemmekino? Den gjorde det enormt bra i testen!

Den ligger 500 kr over budsjettet ditt,men den bør du vurdere hvis du har råd.

Edit: Det ligger forresten et nesten nytt Rotel forsterkersett i bruktbørsen til Hifisentralen.

En Rotel RB1070 effektforsterker og en RC1070 forforsterker. Med på kjøpet får du en Nordost signalkabel. Pris:6700 kr.

Vurderer selv å kjøpe meg en Bladelius Thor,da selger jeg min Vincent SV-233 for ca 5000 kr hvis du har lyst på den. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

oi nå ble jeg hvertfall usikker her! :wee:

den vincent'n din frister jo veldig.. og det rotel settet virker jo heller ikke dumt.spørsmålet er jo bare hva som passer best til høyttalerne..

faen skal ikke være lett dette!

edit: den Xindak'n glemte jeg jo helt av, nei har ikke lest noe om den. den var hvertfall tung nok det skal være sikkert! :green:

edit: kanskje ta sånne kjøp/salg spørsmål på pm heller ja.. :whistle:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvordan Harman/ Kardon HK 970 matcher Proson, men spiller du mest rock og liker trøkk så..

5058299[/snapback]

nja, den er nok ikke helt på høyde med de andre alternativene i denne tråden så tror nok ikke det blir H/K i denne omgang. den er utrolig billig hvertfall, får den jo for 3600,- NOK inkl porto fra fyndborsen.se

edit: Morten K, hvor fant du den siste forsterkeren der? titter inne på hifisentralen, men er jo blind så finner ikke.. :wee:

edit igjen, nevermind, fant den!

Endret av phax
Lenke til kommentar
Hva med denne? Marantz PM-7200? til 5995,-?

Den er veldig bra

5058564[/snapback]

ja har vært innom den også men lagt den bak meg, ikke helt det jeg er ute etter. driver å forhører meg litt på hifisentralen også å der er det et par som anbefaler XTZ class A-100, den virker jo også bra nok den.. men er et eller annet med den som ikke tiltaler meg helt tror jeg.

står nok fortsatt mellom Denon PMA-1500AE og Vincent SV226 MKII tror jeg, også Morten K's 233 selvsagt hvis han finner det for godt å selge den. ;)

skal rote litt mere rundt på bruktmarkedet å se om jeg finner noen kupp.

edit: selvsagt er det første jeg ser på avtorget en 7200 til 3500,- :green:

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...