X672 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 vet ikke helt om det var tull eller ikke men det funket uannsett ikke 5058694[/snapback] Eg har engelsk tastatur og det funker fint her, du må bruke num lock tastene da... Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er det noe kvalitet i det Wow-tast. eller er det så dyrt rett og slett fordi Wow er så populært? Det koster da sykt mye her i landet thomas_c24: ca. hvor mage tusen koster det? Hadde ofret mye for det tast. ^^ 5059318[/snapback] Det står at det skal kost ca like mye som en grei mobiltelefon. Kan tenke meg mellom 1000-3000kr. Det står også at de håper på at det er på marketet i løpet av 2006 så det er bare å begynne å glede seg. Jeg er ihvertfall bestemmt på at jeg skal ha et! Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 vet ikke helt om det var tull eller ikke men det funket uannsett ikke 5058694[/snapback] Eg har engelsk tastatur og det funker fint her, du må bruke num lock tastene da... 5059929[/snapback] ok, men dette wow tastaturet har uheldigvis ingen numpad, isteden er det knapper for partychat, guildchat. yell osv. + spellbook, quest log, talents osv. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 123, så var edt kjøpt. jeg har EQ2 settet også bare for og si det til alle så alle forstår:P Det er et Keyset, asså bare knappene du må først ha ZboarD orginal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå