Sitronade Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Skjekk ut dette: Wow-tastatur Jeg synest de har gått for langt..Alt er jo Wow nå om dagen..Ikke at jeg ikke liker wow men dette er overdrivelse spør du meg... Noen synspunkter? Endret 25. oktober 2005 av Sitronade Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ny? nei.. et år gammel.. OLD Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ny? nei.. et år gammel.. OLD 5056933[/snapback] ny for meg? ja.. Hvis du bare bruker pcen til wow, spiller veldig mye hver dag, og trenger hjelp til å lage hurtigknapper, så er sikkert ikke dette dumt. Men hvis du i det hele tatt vurderer å kjøpe et slikt burde det ringe en bjelle om at det er på tide komme seg bort fra pcen og gjøre andre ting også. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ganske stiv pris i butikken og. 700 for selve tastaturet og 400 for den andre delen, og det finnes for flere spill enn WoW. tror dama hadde kverka meg hadde jeg komt hjem med ett Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Uhm, for det første er som sagt tastaturet "eldgammelt" nå. Ellers er det verdt å få med seg at tastaturet, ZBoard, lages til MANGE spill, ikke bare WoW. Hvis "alt er WoW om dagen" bør du komme deg ut av huset Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvis "alt er WoW om dagen" bør du komme deg ut av huset 5056998[/snapback] Huset? Jeg bor i The Inn. Og jeg var ute i Arathi Highlands i går... Jeeeesus. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ny? nei.. et år gammel.. OLD 5056933[/snapback] Er tom. tråd om det fra før. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=308885&hl= En av de første trådene jeg postet i her på forumet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ikkje fullt så morosamt når du går lei av WoW Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er ca. et år gammelt ja. Ble solgt ut på begynnelsen av WoW U.S. retail faktisk. Synd det ikke er noen norsk versjon av det. Stiv pris for det,men. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ser jo utrolig tøft ut, men blir høvløst når det bare finnes i engelsk versjon. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Her har du et mye bedre keyboard http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10717 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 zboard kommer med flere "templates" som du bare klikker på, bl.a. Battlefield 2, call of duty 2, age of empires 3, Age of Mythology, Civ 3, Delta force, o.s.v.. det er langt ifra noe WoW fenomen. Zboard har dessverre null kvalitetsfølelse. knappene er "løse" og beveger seg lett når du trykker på dem fordi du har ett keyset som ligger oppå selve keyboard basen. Det er heller ikke ett standard sett med taster, men varierer på layout fra template til template, noe som ikke kan være bra for hukommelsen og feelingen for tastaturet. (Mye bedre å ha ett oppsett som du kan 100%, enn 2-3 som du kan halvveis og må se ned for å treffe riktig knapp?) Zboard baserer seg også på en litt feil ting. At brukeren skal se ned på tastaturet mens han/hun spiller. Det er ikke lurt, spesiellt i FPS spill bør man huske hvor alle knappene er uten å se ned.. 1 sec titting ned på tastatur = du er død...så hva er vits med å ha skrift på tastene som sier hva de gjør i spillet?... Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 det tastaturet har jeg faktisk skaffa meg det paa qxl for 300 spenn (fikk med selve grunnpakka OG wow tastaturet altsaa), (det er grunnen til at jeg ikke kan skrive norske bokstaver i noen posts ) jeg liker det egentlig og ble VELDIG fort vant til aa skrive med engelsk, og siden man snakker engelsk i mesteparten av tiden paa wow saa er det ikke saa farlig med norske bokstaver, naar jeg skal noe annet saa bare bytter jeg til den helt vanlige toppen paa tastaturet med norske bokstaver. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 det tastaturet har jeg faktisk skaffa meg det paa qxl for 300 spenn (fikk med selve grunnpakka OG wow tastaturet altsaa), (det er grunnen til at jeg ikke kan skrive norske bokstaver i noen posts ) jeg liker det egentlig og ble VELDIG fort vant til aa skrive med engelsk, og siden man snakker engelsk i mesteparten av tiden paa wow saa er det ikke saa farlig med norske bokstaver, naar jeg skal noe annet saa bare bytter jeg til den helt vanlige toppen paa tastaturet med norske bokstaver. 5058518[/snapback] Hold ALT tasten nede og skriv tallene, så slipper du ALT tasten. 145= æ 146= Æ 155= ø 157= Ø 134= å 143= Å Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 vet ikke helt om det var tull eller ikke men det funket uannsett ikke Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Se heller på dette tastaturet! Kan nok si at jeg skal ha et sånt ja Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Se heller på dette tastaturet! Kan nok si at jeg skal ha et sånt ja 5058758[/snapback] Steike... Den greia var PRO! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Er det noe kvalitet i det Wow-tast. eller er det så dyrt rett og slett fordi Wow er så populært? Det koster da sykt mye her i landet thomas_c24: ca. hvor mage tusen koster det? Hadde ofret mye for det tast. ^^ Endret 25. oktober 2005 av Sitronade Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det optimus tastaturet er genialt, koster det mye? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det optimus tastaturet er genialt, koster det mye? 5059389[/snapback] Fint keyboard ja, kan regne med at det blir rimelig dyrt. Kanskje om et par år da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå