Pål-Espen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) 'Tears in Heaven' av Eric Clapton er den perfekte sørgesang. Sangen handler om hans døde sønn. datter? så kommer da jeg igjen med November rain =D Endret 30. august 2006 av Pål-Espen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Pink Floyd - High Hopes, til tider uutholdelig vakker. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 datter? 6769260[/snapback] Sønn. Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Axel Rudi Pell - When A Blind Man Cries Axel Rudi Pell - Forever Angel Sonata Arctica - Tallulah Dark Moor - Your Symphony Gamma Ray - Lake Of Tears Labyrinth - When I Will Fly Far Domine - For Evermore Metalium - Metamorphosis Michael Kiske - Where Wishes Fly Secret Sphere - Scent Of A Woman Secret Sphere - More Than Simple Emotions White Lion - Your'e All That I Need Celesty - Kingdom Helloween - Your Turn Helloween - A Tale That Wasn`t Right Kamelot - Wander Kamelot - Abandoned Demons & Wizards - Fiddler on the Green Dragonforce - Trail of Broken Hearts Gotthard - One Life One Soul Ian Parry - Another Day Sirenia - In Sumerian Haze Xandria - Like a Rose on the Grave of Love Edguy - Roses to no One Edguy - When A Hero Cries Edguy - Scarlet Rose Stratovarius - Angels in the Sky Stratovarius - Coming Home Edenbridge - Shine Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Herreløse-Nede For Telling Den sangen er....ja, den må bare høres Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Procol Harum - A whiter Shade of Pale Jeff Buckley - Hallelujah DumDum Boys - Tyven Tyven Yoko Kanno - Gravity Toshiro Masuda - Sadness And Sorrow Train - Drops Of Jupiter The Beatles - Eleanor Rigby Kaizers Orchestra - 170 Midnight Choir - Jeff Bridges Lynyrd Skynyrd - Free Bird Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Satyricon - Mother North. ='( Lenke til kommentar
Bompi89 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 http://www.youtube.com/watch?v=uvHa2PkMVw8 Dette er noe av det vakreste jeg har hørt på lenge... Damien Rice er generelt sykt fint! Lenke til kommentar
rftw Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Guns and roses - dont cry Lenke til kommentar
Axes Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Testament - Trial By Fire Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Theme-sangen Fra Schindlers liste er spilt av den jødiske fiolinisten Itzhak Pearlman. Endret 19. oktober 2006 av Dorothy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Metallica - Low man's lyric Metallica - The unforgiven I og II Ozzy Osbourne - I just want you Red Hot Chillipeppers - Det meste på Stadium Arcadium (kjøp skiva! er ikke ofte det kommer et album der alle sangene kan høres på!) Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) De tristeste/fineste sangene jeg kommer på for øyeblikket er: Cat Stevens - Father and Son Helloween - Windmill Virgin Steele - Arms of Mercury Ayreon - Ye Courtyard Minstrel Boy Veldig fine sanger alle 4 Endret 2. november 2009 av Lugaid Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 rammstein - ohne dich nomy - hold your head head up high. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ane Brun - True Colors Ane Brun - This Voice Kommer på i forbifarten. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sangar eg gladeleg innrømmer å verta rørt av: Guns N`Roses - November rain, Estranged Jokke - Bestevenn, Narkoman Guilty pleasure. (Til mitt forsvar, vil eg skylda på at farsrollen preger meg enormt mykje.) Alan Jackson - Drive My Chemical Romance - The Black Parade (Og Cancer, etter at eg mista ei venninde i sommer.) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Joy Division - Atmosphere Joy Division - The Eternal Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Novembers doom - twilight innocence Children of bodom - Everytime I Die Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) human nature - michael jackson, den fikk meg i vertfall når han sang den på "This is it" Ellers så er det ikke så godt å si. Mange av sangene i denne tråden har jeg hørt for mange ganger til at jeg får "våte øyner", men så kommer det ganske ann på hva jeg tenker på når jeg hører sangen. Andre sanger jeg kommer på i farten er: The fellowship theme - new world orchestra Don't dream it's over - crowded house lie in the sound - trespassers william father and son - ronan keating eyes - rogue wave use somebody - kings of leaon imagen - the beatles heaven - bryan adams learning to fly - tom petty Endret 1. november 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå