dan1el Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nobuo Uematsu - Meldodies of Life (Piano-versjon) 5422957[/snapback] Fantastisk at noen nevner Melodies of Life her, som jeg mener er en av de vakreste og tristeste (positivt) sangene ever. Også 1000 Words fra FF X-2 og selvsagt masse av Enya (Only Time, May it Be, Adiemus, osv.) og Annie Lennox - Into the West. 5553703[/snapback] Du har jo Ending Theme på FFX, To Zanarkand, Terra, Yunas Ballad og til slutt Shiro Hamaguchi & Seiji Honda med sin Aeris Piano-versjon. Men Melodies of Life tar kaka. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Antony and the Johnsons - Hope theres someone The Verve - The drugs dont work og Sonnet Uriah Heep - Rain + mange, mange flere som jeg sikkert kommer på etterhvert.. Klarer ikke helt å koble disse fine låtene til fæle ting som har skjedd. Det er mere en generell melankoli.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gary Numan - Absolution Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Forever Autumn fra Jeff Wayne's War of The Worlds Bruce Dickinson - Tears of The Dragon Candlemass - Mourners Lament Don McLean - Vincent Edguy - Scarlet Rose Edguy - When A Hero Cries My Dying Bride - Sear Me MCMXC III Pink Floyd - The Gunners Dream Rhapsody - Lamento Eroico Shaaman - Innocence Bruce Dickinson - Acoustic Song Sonata Arctica - Gravenimage dette er låter som er triste i seg selv. låter somer skikkelig triste for meg er bl.a. John Cale - Hallelujah Wuthering Heights - Lament for Lorien (hørte på den mellom vitnemålsutdelingen og festen siste dagen på videregående. det var den desidert tristeste dagen i mitt liv så langt) Endret 10. februar 2006 av kakk Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Kom på ein no Blackmore's Night - Wish You Were Here Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hoobastank - disappear Snow Patrol - How to be dead Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Portishead - Roads Radiohead - How to Disappear Completely Sigur Ròs - Untitled #1 De første 3 jeg kom på.. Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Min personlige favoritt på dette emnet må være Johnny Cash' «Hurt». Helt utrolig. Dessuten er tidligere nevnte Dire Straits med «Brothers In Arms» et godt valg, sammen med van Morrisons «Have I Told You Lately» Endret 10. februar 2006 av Ponduss Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Min personlige favoritt på dette emnet må være Johnny Cash' «Hurt». Helt utrolig. Dessuten er tidligere nevnte Dire Straits med «Brothers In Arms» et godt valg, sammen med van Morrisons «Have I Told You Lately» 5585958[/snapback] Hurt er ikke en Johnny Cash sang, men NIN. Jeg får mye mere gåsehud når Trent Reznor synger den.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Lord Of The Rings soundtrack: The Steward Of Gondor og Gollum's Song Lenke til kommentar
knaill Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Tom Waits - Alice King Crimson - Book of Saturday Thomas Dybdahl - From Grace Magnet - Last day of Summer Pink Floyd - Wish You Were Here Edit: La til en til Endret 12. februar 2006 av qez Lenke til kommentar
agony Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) A Perfect Circle - Imagine Ljungblut - A Mess Without You Ljungblut - The Silence Inbetween Pink Floyd - Two Suns in the Sunset Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond Dune - Who Wants to Live Forever System of a Down - Lonely Day System of a Down - Soldier Side For å ta de som jeg kommer på sånn akkurat nå. Endret 12. februar 2006 av agony Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Må få nevne Lisa Gerrard (Dead Can Dance) som synger på Gladiator soundtracket, flere nyydelige stykker der. Jeg må også få nevne Vangelis - Tears In Rain fra Blade Runner soudtracket. Fantastisk! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Har blitt nevnt før, men den fortjener å bli nevnt igjen... Guns N Roses - Estranged, synes denne sangen er helt fantastisk Liker også: Metallica - Fade to black Guns N Roses - November Rain Aerosmith - I dont wanna miss a thing og sist men ikke minst: Metallica - To live is to die snufs.. Endret 14. februar 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 En sinnsykt fin vakker og sørgesang er The Mars Volta - Televators. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 tears in heaven av eric clapton, bestevenner av jokke og valentinerne(?) er også skikkelig fin, med en trist stemning Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Starsailor - Way To Fall Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dream Theater- Anna Lee Dream Theater- The Spirit carries on Opeth- To bid you farewell alle disse er NYDELIGE Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) the streets - dry your eyes, notorisk deppesang the streets - empty cans (spol til 3:30 i sangen, derfra er den så fin ) Endret 18. februar 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Då pianoet kjem inn? Elskar den songen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå