Pysj Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Nine Inch Nails - Right where it belongs og Radiohead - Karma Police Kanskje ikke direkte sørgesanger, men de kvalifiserer til vemodighet, kanskje mer. Lenke til kommentar
jejeje Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 KoRn - Alone I Break System of a down- Atwa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) EDIT: Glemte tittelen på tråden da jeg leste gjennom alt, så den jeg postet var bare trist ikke sørgesang... Endret 16. november 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hammerfall-Glory to the brave Lenke til kommentar
padda Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Theme from Schindlers list. En av de aller beste.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Their hearts were full of spring Originalt av The Four Freshmen, men Beach Boyss versjon er nydeligere! Sjekk den ut! Skikkelig nydelig! Og trist samtidig med teksten og den deilige melodien og koringen samtidig! Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Johnny Cash - Hurt Eels - Susans House Eels - Beautiful Freak Dire Straits - Why Worry Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hans Zimmer - Hummel gets the rockets. Kjente nesten en liten tåre i øyekroken, det var mens jeg så på filmen da. Men sangen er også litt trist. (litt i hvertfall hvis du har sett filmen The Rock) Maria Arredondo - Burning Endret 18. november 2005 av aleks tho Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 De sangene jeg har på spillelista nå som jeg blir mest beveget av Björn Afzelius - Tusen bitar ( den tristeste av alle, genial) Eva Cassidy - Time after time (ikke så sørgelig, men veldig rørende og fin) REM - Everybody hurts Frank Sinatra - My way FFX piano collections - To Zanarkand Willie Nelson - You were always on my mind Bjørn Eidsvåg - Eg ser Johnny Cash - Hurt LotR, Return of the King - Pippin's song The Hollies - He aint heavy, he's my brother Ralph McTell - Streets of London Israel Kamakawiwo - Somewhere over the rainbow Aha - Crying in the rain Iron maiden - Brave new world (kanskje litt heavy i perioder (ja jeg syns en god sørgesang skal være rolig)) Elton John - Can you feel the love tonight Aerosmith - I don't wanna miss a thing The Beatles - Let it be Queen - The show must go on Queen - Who wants to live forever Bob Dylan - Blowin' in the wind Bob Dylan - Sarah Crash Test Dummies - Mmm mmm mmm Withey Houston - I will always love you Mamas & Papas - Seasons in the sun Ennio Morricone - Gabriel's Oboe Amazing Grace Dire Straits - Brothers in arms Annie Lennox - Into the west En del av disse som er sagt før men, de er fine så det gjør vel ikke noe å gjenta de Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hammerfall-Glory to the brave 5163713[/snapback] Den er veldig fin! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) - Opeth - Windowpane - Scorpions - Wind Of Change - Metallica - To Live Is To Die, Fade To Black og Nothing Else Matters - Lange feat. The Morrighan - Follow Me (denne kommer kanskje som et lite sjokk på noen som skulle kjenne meg litt bedre, men hender jeg av og til hører litt på denne sjangeren også... og den låta... for en stemme...) Endret 19. november 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 FFX piano collections - To Zanarkand5173585[/snapback] Synes heller 'A Dream Which Will Someday End' er finere jeg. Lenke til kommentar
padda Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ingen som har nevnt Vamp med Tirna Noir ennå? Den er også nydelig trist.. Kanskje fordi jeg forbinner den med en begravelse.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Lisa Gerrad - Gortoz a ran Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Eminem - When im gone Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Clapton - Tears in heaven Bjørn Eidsvåg - EG ser White lion - When the children cry Dark Tranquillity - The minds I Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Alice In Chains - Nutshell (unplugged) Creedence Clearwater Revival - Who'll stop the rain (mimre...) Elvis Presley - In teh ghetto Green Day - Good riddance (time of your life) Jeff Buckley - Hallelujah Jeff Buckley - Last goodbye Mazzy Star - Fade into you Pink Floyd - Wish you were here Sigur Rós - Viõrar vel til loftarasa The Beach Boys - Wouldn't it be nice (skikkelig kjærlighetsorgdeppesang) The Beatles - A day in the life The Kinks - Stop your sobbing The Rolling Stones - Vaaaaaajld horses The Who - Behind blue eyes (åå jeg få seriøst ståsnopp når Entwistle kommer inn med bassen) Endret 28. desember 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 This Years Love Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Judas Priest - Dreamer Deceiver (På albumet 'Sad Wings Of Destiny') Fin sang fra et bra band Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jet - Look what youve done.. Og for helvete - system of a down har ingen triste sanger! Sørgesanger må ha maks 100 bps for å kvalifiseres som sørgesang (min mening i alle fall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå