thamule Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 John Cale - Haleluja David Grey - This years love Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det er spesielt to sanger som popper inn i hodet mitt: - Jeff Buckley - Hallelujah - Straight Up feat. Sevendust - Angel's Son Andre sanger som sikkert kan fungere: - Seal - Kiss from a Rose - Extreme - More than words - 40 Below Summer - Wither Away - Alphaville - Forever Young Kommer nok flere sanger, men det er disse jeg kommer på sånn i farten. Legger spesielt stor vekt på de to førstnevnte. De får meg på grinern hver gang jeg hører på de. :\ Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Above & Beyond - No One On Earth (Verdens nydeligste tekst) Armin van Buuren - Precious At The Drive-In - Hourglass ATB feat. Michal The Girl - The Autumn Leaves Bon Jovi - These Days Chicane feat. Justine Suissa - Autumn Tactics Feeder - Change Filter - Miss Blue Kent - Sundance Kid Korn - Blind Lostprophets - Sway... Metallica - Astronomy Metallica - Mama Said Metallica - Nothing Else Matters My Dying Bride - Like Gods Of The Sun Nightwish - Sleeping Sun Nu NRG - Eclisse Opeth - In My Time Of Need Opeth - Master's Apprentices Paul Oakenfold - Zoo York The Mars Volta - Cicatriz ESP The Rolling Stones - Angie Windir - Saknet Within Temptations - Memories Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 John Lennon - Imagine Pink Floyd - Wish You Were Here The Rolling Stones - Angie Tom Waits - Grapefruit Moon Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Johnny Cash - Spiritual T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) No problemo: Det blir 'Fallen Christ' med 'World of Darkness' Edit: Alice Cooper - I Never Cry Procol Harum - A whiter Shade of Pale Uriah Heep - Lady in Black Keith West - Excerpt From A Teenage Opera Endret 26. oktober 2005 av anth Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Vil vel ikke si at Chop Suey med system of a down er noen sørgesang.. for noisy Hva med LOTR Soundtracket(Howard shore elns) - Concerning Hobbits. .den er jo kjempefin! Imagine - John Lennon er fin.. U2 - One U2 - One love Coldplay - Fix You Pearl Jam - Nothingman U2 - With or without you Aerosmith - I dont wanna miss a thing Alle de er nok så fine(men aerosmith er gammel), så de kan vel passe inn under kategorien Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Blir for dumt å poste SOAD i denne tråden synes jeg. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Avantasia - Farewell Metallica - Fade to Black Einherjer - Regicide Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Blir for dumt å poste SOAD i denne tråden synes jeg. 5064330[/snapback] Enig der. SoaD er ikke akkurat sørgemusikk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Blir for dumt å poste SOAD i denne tråden synes jeg. 5064330[/snapback] Enig der. SoaD er ikke akkurat sørgemusikk. 5064626[/snapback] Huff nei, vi kan ikke ha [sett in band navn her] i denne tråden, for jeg synes ikke det er sørgemusikk! Dere kan kanskje i det minste prøve å si hvorfor SoaD ikke er sørgemusikk? (forøvrig så er det ingen som har skrevet "SoaD generelt", men visse sanger...) Endret 26. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har hørt de sangene og de fleste forbinder ikke den typen sanger med "trist/sørgemusikk". Hans Zimmer - Tennessee Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Blir for dumt å poste SOAD i denne tråden synes jeg. 5064330[/snapback] Enig der. SoaD er ikke akkurat sørgemusikk. 5064626[/snapback] Armin van Buuren - Precious Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Armin van Buuren - Precious Har du hørt den? Den er trist. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 WINDIR - SAKNET WINDIR - JOURNEY TO THE END Er nok mer Windir og. Iron Maiden - Strange World Lilitu - Introduction & The Seventh Aeon Omtrent alt av Agalloch. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Armin van Buuren - Precious Har du hørt den? Den er trist. 5064833[/snapback] Skjønte du ikke poenget mitt? Noen synes Soad er trist, mens andre gråter av Armin. Jeg har hørt både SOAD og Armin og jeg synes begge de nevnte sangene er triste. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hiver inn litt Radiohead på listen jeg da: 1 fra hver plate: Radiohead - Creep (Pablo Honey) Radiohead - Fake Plastic Trees (The Bends) Radiohead - Exit Music (OK Computer) Radiohead - How To Disappear Completely (Kid A) Radiohead - Pyramid Song (Amnesiac) Radiohead - I Will (Hail to the Thief) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Corey Taylor - Bother DET er heartbreak sang det... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Savage Garden - I Don't Know You Anymore Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dum Dum Boys - Tyven Tyven Devin Townsend - Tiny Tears Tom Waits - I Hope That You Don't Fall In Love With Me Nick Cave - Into My Arms Radiohead - Motion Picture Soundtrack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå