tomahg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Etter å ha funnet korrekt firmware til min router, hvordan får jeg installert den? Link til firmware-ledlasting Alle filene er i *img-format. Hva er dette? Noe som må brennes ut på CD før bruk? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Etter å ha funnet korrekt firmware til min router, hvordan får jeg installert den? Link til firmware-ledlasting Alle filene er i *img-format. Hva er dette? Noe som må brennes ut på CD før bruk? 5056739[/snapback] Du kan bruke deamon tools http://www2.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php for å slippe å brenne en cd. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Etter å ha funnet korrekt firmware til min router, hvordan får jeg installert den? Link til firmware-ledlasting Alle filene er i *img-format. Hva er dette? Noe som må brennes ut på CD før bruk? 5056739[/snapback] Du kan bruke deamon tools http://www2.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php for å slippe å brenne en cd. 5056839[/snapback] Jeg har daemon tools, men den vil ikke åpne .img-filene Lenke til kommentar
m99 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Husker jeg rett så logger du deg inn på routeren, går til menyen for firmware-oppgradering og laster opp firmwaren, hvor du har den lagret spiller ingen rolle. Det er forøvrig slik med de fleste routerene. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Husker jeg rett så logger du deg inn på routeren, går til menyen for firmware-oppgradering og laster opp firmwaren, hvor du har den lagret spiller ingen rolle. Det er forøvrig slik med de fleste routerene. 5058621[/snapback] Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå