The Antikythera Mechanism Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Regner med det emnet skal være beskrivende nok ... Har nå bare laptop (iBook G4), og ønsker meg ei maskin som kan stå på stua og være filserver, bittorrent-klient, freenet-node ... i tillegg må den være ganske støysvak, liten og søt, og koste under 5000 kroner. Ja, jeg vil ha i pose og sekk ... :!: Tenkte jeg kunne prøve med noe som dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=20451 Men ettersom det er lenge siden jeg oppdaterte meg på pc-hardware og jeg ikke har tid til å sette meg ordentlig inn i markedet nå, er jeg veldig interessert i å høre hva dere har å si. Spesielt er jeg interessert i å høre tanker om kabinettet og hovedkortet, da det er disse jeg er mest usikker på. Et par andre ting jeg glemte i farta: Den skal kjøre linux, så at maskinvaren fungerer greit med linux er viktig. Jeg har ingen planer om å overklokke, men at den er stabil er også viktig. Endret 25. oktober 2005 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå