Gå til innhold

POV 7800GT + Spill problemer

Breiker

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Kjøpte meg ny pc for 2 uker siden og har noen problemer med maskina.

Specs:

- Amd athlon x2 3800+

- 1 GB OCZ PC3200 Dual Channel

- POV 7800gt 256mb.

( vet ikke hvorfor jeg skriver dette siden alt står i signaturen min )

Første problemet hadde jeg med cpu som førte til at jeg måtte bruke en kjerne på cpu.

Har alle de siste driverne og dx.

Har skrudd av AA og VS.

Men når jeg starter et spill ( online) og joiner en server lagger det no voldsomt i starten. tar rundt 10 sek før det går glatt. noen som vet hva dette skyldes?? Dette gjelder forøvrig alle spill som kjøres online. Men ikke i singelplayer ( offline ). veldig snodig. Har også de siste nf driverne og alt sammen. Så nå har turen kommet til skjermkortet

Mvh

Marius

Endret av Breiker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

absolutt alle spill som spilles online.

men ikke i singelplayer i alle disse spillene. Det er det rare.

F. eks jeg kan gjøre en full bf1942 server på singelplayer og det hakker ikke spillet men hvis jeg stikker på en full server på nettet lagger/hakker det no vilt.

Lenke til kommentar
absolutt alle spill som spilles online.

men ikke i singelplayer i alle disse spillene. Det er det rare.

F. eks jeg kan gjøre en full bf1942 server på singelplayer og det hakker ikke spillet men hvis jeg stikker på en full server på nettet lagger/hakker det no vilt.

5058427[/snapback]

Siden du ikke har problemer i singleplayer høres dette mer ut som et nettverksproblem. Før du joiner en server, gå til dos prompt og skriv: netstat -a, for å se på aktive connections. Etter at du har joinet, prøv å alt-tab ut for å gjenta kommandoen. Om antallet connections har økt kraftig så kan problemet være at nettverkskortet håndterer mange connections og/eller initiering dårlig. De fleste modem/rutere er av dårlig kvalitet og er stort sett kun brukbare til vanlig surfing.

Lenke til kommentar

uten 2gb ramm lagget det noe jæ... hos meg de 15-30 første sekundene i bf2, ved oppgradering fra 1gb til 2gb gone with the wind (anbefales med 2 stk 1024 brikker).

Men har du samme problem i feks css å alle andre online spill er jeg ikke sikker, du sier jo selv at du har 20 i ping ved start :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...