Gå til innhold

Americasarmy...operation: defend freedom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort svar, JA!

 

Enormt bra og morsomt å spille synes jeg.

 

Det er ganske realistisk - troverdige våpen, bra lyder, litt "tåkete" på avstand slik det oppleves i virkeligheten, gode effekter som f.eks veldig realistiske granater. Mye mer realistisk og gøy å spille enn f.eks CS. Har nesten en følelse av at skill har noe med saken å gjøre her.

 

Minus er at det er få brett, ellers har ikke jeg funnet noe i alle fall :smile:

Lenke til kommentar

Tingen med det spillet er at det overvåkes av nettopp US Army. Det står i disclaimeren at spillet

overvåkes konstant, og at det skal regnes som et seriøst rekrutteringsmiddel til forsvaret, og ikke en lekeplass for netgamere. Høres rimelig teit ut.

De sier også at hvis de oppdager spillere som har "rambo-tendenser" og lone wolf innstilling, vil de bli banna fra serverne.

 

Slik jeg ser det er det jo en grei måte å få masse spawn-campere i forsvaret :smile: Og folk som kaster flashbangs som detonerer i trynet på teammedlemme sine. Ikke lenge før det offisielle språket i US forsvaret er 1337-speak.

Lenke til kommentar

Hehe ja Bushern hadde nok likt å se fjortiser springe rundt med M16 og roper "i r0xx0rz 2k! i 0wn j00" :smile: Tror strengt tatt det spillet der kommer til å bomme ganske kraftig på det det var ment til. Og ende opp som en hvilken som helst annen CS-klone med campere, drittslenging til n00bs osv.

 

Men du har jo rett i at camping i forsvaret skulle vært mere utbredt. De får det kanskje nå.

Alle går sniper school og finner seg et mørkt hull i skogen og sitter og venter på noen å skyte hehe.

Og spiller Gameboy Advance mens de venter.

Lenke til kommentar

Nok et eksempel på USA's stormannsgalskap spør du meg. De folka lever jo i en liksomverden. 'The American dream'... FFS!

 

Hvorfor kaller de spillet sitt for "America's Army" forresten? De eier jo ikke hele kontinentet liksom. Mener å huske at det er noe som heter Canada og så er det no greier nede i sør der også tror jeg. Mexico og Columbia og no stasj...

USA's Army hadde vel vært et bedre navn.

I det hele tatt så er det ganske mye som blir klassifisert som "American" uten at det finnes uttafor USA's grenser. Og hva med USA's såkalte "World Series" - det er National Series, dumbasses!!! Når har man noen sinne spillt en "World Series" kamp uttafor USA's grenser? Jeg bare spør...

 

Hva blir neste spill? - Where In The World Is Osama Bin Laden? - "Bomb your way through the Arab nations in search of the Bearded Bastard. Featuring hyper realistic MediaTwister technology".

 

Ha!

Lenke til kommentar

Hva er det du syter så mye for?

 

Hva kaller vi på norsk folk ifra USA? USAianere? Nei, vi sier amerikanere. Hva er så galt at de kaller seg det samme som det vi sier?

 

Spillet America's Army er meget bra. Topp grafikk, topp gameplay, og at de vil slå ned på ramboer er bare bra spør du meg.

 

Det og Operation:Flashpoint(Resistance) er for tiden de to beste multiplayer FPSene spør du meg.

 

BattleField 1942 blir bare for simpelt.

 

Øystein

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ØysteinT på 2002-08-23 19:57 ]

Lenke til kommentar

Eh... Jeg syter fordi USA virker ganske råttent innvendig for tida? Var det så vanskelig å se da? Det jeg mente var at det er greit å bruke termen "amerikaner" på samme måte som "europeer", men i USA brukes "American" på en måte som sier en del om hvordan den nasjonen ser på seg selv i forhold til resten av verden - nemlig at de gir **** i den og lever isolert i sin egen lille sfære.

At US Army produserer spill er ikke en tilfeldighet - det er en politisk manøver. De hadde aldri spytta inn millioner av kroner på et spill hvis de ikke hadde et motiv for å gjøre det.

Derfor er det desverre nødvendig å begynne å prate om spill i en politisk sammenheng. Det er kjipt, men å late som noe annet ville vært å putte hue i sanda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...