Bisarre Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Er det noen som har noen fornuftig forklaring på dette? Hva er fordelen med de forskjellige, og til hva. Det er vel ikke bare for syns skyld... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 ER vel egentlig ikke noe spessielt forskjell på platene, borsett fra produsenten. Tor du heller skal se på forskjeller mellom produsenter. elns. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Noen CDbrennere er mere sære på cder den klarer å brenne osv. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 mørke blå cdr var best til å ta backup av playstation spill på i sin tid, lyse grønne virket ikke en gang i en psx. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 hovud grunne er vel at det skal se tøff ut men det skal vere slik at dei grønne er bedre til audio cd, læraren eg hadde i vinter snakka noko om det ellers så har eg hatt problem å utnyte heile plata, fekk kun 600-650mb på ei 700mb plate, men dei blåe fekk eg 720mb innpå. virker litt rart, eg brukte då ein særs tvilsm 4x vaitec brenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå