raysv Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei, Jeg driver og skal få kjøpt meg en ny mus / tastatur for gaming, går mest i battlefield. Dilemmaet mitt er trådløst eller ei (har trådløst i dag, dog 3 år gammelt utstyr, så verden har kanskje gått litt frem over) Menne her har jeg litt problemer med at musen og tastaturet ikke helt vil lystre osv. så lurer derfor på om utstyr med ledning er det eneste som gjelder for gaming? Eller har Logitech G7 fikset problemene her? Valget mitt nå står vel mellom G5/G7, eller er det andre muser jeg burde rette blikekt mot som er bedre egnet for dette? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Denne og du har roen. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Eller Logitech G5 Skal du først ha Razer, går du for Copperhead. Endret 25. oktober 2005 av meeg Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei, og takker for svar Jepps, har egentlig sett litt på den også, men har så vidt prøvd de nye musene som bruker laser og ikke optikk, og første intrykket er at disse er en god del bedre enn de optiske, jeg har IKKE fått prøvd en lasermus i spill enda, så litt av erfaringen på det punktet mangler. Noen har som kan bekrefte eller avkrefte om laser er mye bedre enn optisk? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Eller Logitech G5Skal du først ha Razer, går du for Copperhead. 5056270[/snapback] Noen argumenter hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har du store hender vil jeg anbefale og ikke kjøpe razer. logi mx518 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Hei, min fine lille samling av mus inneholder: MS Intelli 4, Logitech MX500 og 518, Razer Diamondback og Copperhead. Av disse er jeg ikke i tvil om hvilken som er best; sistnevnte copperhead. Den er faktisk mye mer presis (!) enn både mx518 og diamondback. Ergonomisk er jeg en av de som liker diamondback, copperhead er bygd litt høyere og dermed enda bedre. Sideknappene er gjort større og lettere å nå (Dog er de på høyresiden fortsatt ganske utilgjengelige). Nå har jeg ikke prøvd Logitech G5 som også bruker laser, men den har samme form som mx5**. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men det kan lønne seg og dra til en databutikk og prøve de forskjellige. Endret 25. oktober 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Eller Logitech G5Skal du først ha Razer, går du for Copperhead. 5056270[/snapback] Noen argumenter hadde ikke vært å forakte. 5056335[/snapback] Copperhead har 2000 dpi mot Diamondback's 1600 dpi. G5 har forøvrig også 2000 dpi. Endret 25. oktober 2005 av meeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå