Gå til innhold

Et par spørsmål... Widescreen

Liestöl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om widescreen er fremtiden er vel opp til deg. Vet ikke hva vil bli mest populært, men hvis du tror widescreen er for deg så er det jo bare å gå for det.

Vista krever ingen spesiell ny tech. Vista har støtte for å kreve HDCP når HD content (f.eks. HD-DVD osv.) vises, men dette er kun til diverse filmer hvor eieren av materiale krever at HDCP skal være i bruk (samme gjelder for vanlige TVer sammen med spiller for disse nye formatene også. Filmindustrien krever dette, ikke Microsoft).

Hva som egner seg til spilling må du nesten se på selv. Man får skjermer mellom 20 og 30 tommer, men få med lavere responstid enn 16ms. Du må nesten vurdere selv om du syns det er bra nok (jeg syns det er det). Har selv en 23" widescreen (HP f2304), og er veldig fornøyd med den. Både til film og spill er 16:10 mye bedre enn 4:3 i mine øyne.

Lenke til kommentar
Apropos Vista, så kommer det visstnok en Vistaversjon som krever 2GB i oppstart :s Da ligger alle mappevinduer i 3D på skrivebordet da :p *Glede seg*

Har hørt en uttalelse fra Microsoft om at de mener alle high end brukere innen 2007 vil ha 8GB ram. Den som lever får nå se på det...

5060769[/snapback]

Hahaha, dumeste jeg har hørt..

Lenke til kommentar
Apropos Vista, så kommer det visstnok en Vistaversjon som krever 2GB i oppstart :s Da ligger alle mappevinduer i 3D på skrivebordet da :p *Glede seg*

Har hørt en uttalelse fra Microsoft om at de mener alle high end brukere innen 2007 vil ha 8GB ram. Den som lever får nå se på det...

5060769[/snapback]

5064896[/snapback]

Blir litt stilig da :p Men tror de fleste kommer til å skru av dette for bedre ytelse...

Lenke til kommentar

5060769[/snapback]

5064896[/snapback]

"640k ought to be enough for anyone..." :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...