Trupor Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg lurte på om det finnes en slaks boot cd som gjør sånn at man kommer inn på pc'en og får muligheten til å resette passord ellerno sånt? har en pc jeg skal komme inn på, på admin kontoen men har ikke rette passordet.. dette er egen eid pc og vil ikke formatere den.. noen som vet om et sånt program?? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Vet ikke hva programmene heter, men det er flust av dem rundt om på nettet. Vet om en boot-bar Linux plate som gjør det du ønsker. Men husker ikke hva den heter. Ta å søk litt på alta vista. Lenke til kommentar
Trupor Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg har hørt at det var en Windowsplate som cracket eller resettet passordet.. men har ingen anelse hva den heter.. :S Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jah det finnes. men husker desverre ikke navnet på noen av de. Søk etter d i google...finner du sikkert noe! Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 NTRecovery heter fila hos meg. PM meg med mail adr så skal jeg sende den til deg. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Fjernet innlegget da verktøyet jeg linket til ikke anbefales brukt av noobs! Ciao Endret 15. november 2005 av Master Chiun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå