Clerion Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Rittet er bare litt under et år unna og jeg trenger en dempergaffel med lock out.. Har hørt at dette er et musst i bakker o.l. Trenger en rundt 1000-2000 kr. Har hørt om en Hard Rock demper til ca 1500. Where to find? Erfaringer og tips, jatakk... Endret 25. oktober 2005 av johanol Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Her har du en gaffel til 1500kr, Rock Shox Judy med lockout. Hvor bra den er? - Du får hva du betaler Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Her har du en gaffel til 1500kr, Rock Shox Judy med lockout. Hvor bra den er? - Du får hva du betaler 5070703[/snapback] Vel, som regel får du det ja, også i denne saken :-) Judy'n er en grei grus gaffel, men den er ikke laget for å få mye bank. Til birken er den nok helt super, der er det stortsett vei uansett. Men dersom det er birken du skal kjøre så hadde jeg heller bare sørget for å få stivet av den gaffelen du har så mye som mulig, å få gevinst på lockout krever trening og er det poeng for deg å betale 1500kr for 1min bedre tid? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Om det er birken du skal sykle så kunne du jo og vurdert en stiv gaffel? Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Om det er birken du skal sykle så kunne du jo og vurdert en stiv gaffel? 5073815[/snapback] Og de får man vel til 1000 lappen også mener jeg å ha sett Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 vel, selv om det er flere som sykler med stiv gaffel så tror jeg heller at jeg ville ha en dempegaffel uten lockout framfor helt stiv gaffel. Noen av utforkjøringene er svært ubehagelige med stive gaffel, jeg har prøvd og kommer aldri til å gjøre det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå