JoSeff Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei. Jeg har 2 maskiner i nettverk som jeg vil skal vise noe informasjon. Jeg har prøvd meg på Power Point løsningen og funnet ut at den virker enormt dårlig. Hver gang jeg redigerer krasjer begge fremvisningene på pcene. Er det noen som vett om et programm som er laget for noe sånn. Både de pcene som viser info og den som brukes til å redigere har full adgang til et felles område. Tror ikke dette er rette plassen å poste innlegget, men fant ikke en annen plass. På forhånd takk Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Tja .... gamle Scala/Infochannel? - vet ikke om de finnes lengere engang .... - men kanskje et søk på google etter "infokiosk" eller noe slikt.. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Du skulle ha posta i "programvare"-delen Men, har du prøvd OpenOffice? Gratis MS Office-klone som også har et program som likner på PowerPoint; Impress. Verdt å prøve iallefall... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har selv laget ett slikt system i powerpoint, og det fungerer utmerket, fremvisning på 1 eller flere skjermer, og hovedskjermen kan jeg bruke til hva jeg vil... Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 den enkleste løsninga som funker overalt er: på "server" kjører du bare en web server med web siden som auto oppdater seg eks: vært 1-2min eller så ofte du vil, så på client bare gå på web siden og full screen ,bare trykk F11 var det vel når du skal editere ting bare gjør det på web siden og ingen ting klikker. Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Du joseff pus Bruk Interactive Prosjektor =) Spør luis og få det... Funker mye bedre enn det dritet skolene klarer og finne fram i våre dager =) EDIT: Eller så kan du gjøre som ranvik sa... Mekk et enkelt websystem og bruk det... Funker enda bedre... Få noen på medie og kommunikasjon til å gjøre det for deg.. Mange der som kan php og mysql... Endret 26. oktober 2005 av Pondi Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 En annen ting du også kunne gjøre for å få dette til å funke med Powerpoint var antagelig å lage det som du skal "bytte ut" som eksterne bilder i powerpoint presentasjonen, og så bytter du bare ut de eksterne bildene når det skal oppdateres .. da burde det ikke krasje? Lenke til kommentar
JoSeff Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Du joseff pus Bruk Interactive Prosjektor =) Spør luis og få det... Funker mye bedre enn det dritet skolene klarer og finne fram i våre dager =) Hehe.. det funker jo bare lokalt på maskinen ikke over nettverk. Men vil en php side kunne vise flere sider.. at det rulerer slik som en power point presentasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå