LittOmAlt Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Hei Jeg fikk i går "gjør det selv" tilbud fra Telenor om å binde meg for 12 mnd, pris pr mnd 360 kr inklusive alt (unntatt nettverkskort) de to første månedene er i tillegg gratis. Oppsigelse koster 1000 kr. Båndbredden er up 128 Kb down 384 kb Tilbudet er gitt til alle som bor i NBBL borettslag. Hva mener dere om dette tilbudet? Hva er erfaringene med telenors adsl produkt? Lenke til kommentar
house Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 kast det, skaff deg catch sdsl, eller nextgentel... jeg sitter selv på nextgentel .. 640/384 for 398 i måneden... for å si det sånn. ALT er bedere enn telenor... eller skal vi kalle det telehor ? sjelenor ?? osv osv osv ... fuck telenor.. Housey Lenke til kommentar
Frodo_Torpedo Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Helt enig. ALT er bedre enn telenor. Når telemonopolet virkelig er over så går den butikken konk, og det vet de. Det var derfor de anket vedtaket om å oppløse telemonopolet i Norge. Selv har jeg ennå ikke fått ADSL for bygda jeg bor i er nok ikke helt prioritert:-( Lenke til kommentar
torch Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 ADSl-teknologien som Telenor bruker er allerede en antikvitet, i forhold til nye teknolgiene som blir brukt. Bestilte selv en SDLS-linje idag fra et privat firma som er tungt inne i markedet her jeg bor. De bruker Telenor's infrastruktur/sentraler og er kommet mye lenger videre teknologisk. For 2.3 Mbs betaler jeg 750 pr. måned. Grei pris, iallfall hvis jeg ser på Telenor som akkurat den siste måneden oppgraderte sentralen for bruk av ADSl, og tar ca. samme pris halvdelen med asynkron overføring. Dropp Telenor og se om du ikke kan få bedre teknologi fra andre aktører. torch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå