Camarogeddon Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 er på jakt etter ny telefon, og vet med meg selv at jeg trenger noe solid.. trenger i praksis bare telefonliste, SMS og mulighet til å ringe regner med at det er vanskelig å skaffe en telefon i dag som ikke klarer det.. har tidligere hatt 6250 og 6210 , og nå ga akkurat 6210'n seg. er typen som helst ser at du skal kunne bade med telefonen på deg uten at det skal skape problemer (6250'n var fin der, sto i instruksjonsboken at man skulle skylle den under springen hvis den fikk saltvann på seg..) ..forresten noen som vet om verksteder kan klare å dumpe telefonlisten fra telefonen din selv om den nekter å starte? (kommer vel litt an på hva som har gått i filler, men) Takker på forhånd for svar, -Camarogeddon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Siemens m75 siemens me75 nokia 5140 Alle er de bygd for å tåle et trøkk. Men telefonlisten din tror jeg de fleste nokiaverksteder bør klare, men det koster litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå