LogouT Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 En gummimann med stråhatt, en gubbe med grønnsakssprettert, en ondsinnet haifisk og en prepubertal elg. Hva som kan legges bak et uintelligent slåssespill er forbløffende. Les mer Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Han heter Ruffy. Ikke Luffy. Hovedpersonen i serien altså. Dessuten blir ikke serien utgitt i Shonen Jump, men i egen bok hver måned. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Han heter Ruffy. Ikke Luffy.Hovedpersonen i serien altså. Dessuten blir ikke serien utgitt i Shonen Jump, men i egen bok hver måned. 5057221[/snapback] Temmelig sikker på at One Piece blir utgitt både i Shonen Jump og i eiga bok. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Han heter Ruffy. Ikke Luffy.Hovedpersonen i serien altså. Dessuten blir ikke serien utgitt i Shonen Jump, men i egen bok hver måned. 5057221[/snapback] Veeeel... det kommer ann på. I den japanske anime serien heter han Luffy. På norsk har de av en eller annen grunn oversatt det til Ruffy. Hva han heter i den versjonen av mangaen som er blitt fansubbet til engelsk er jeg noe usikker på. One Piece anime serien er forresten drit bra! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lest 1'ern... var bra faktisk, måtte bla baklengs da... tok tid å venne seg til det... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Lest 1'ern... var bra faktisk, måtte bla baklengs da... tok tid å venne seg til det... 5068226[/snapback] heh, har lest så mye manga at jeg begynner å lese donald baklengs jeg :!: hadde kjøpt meg dette om jeg hadde hatt ps2. det virker morsomt. One Piece blir gitt ut i Japanske Shonen Jump Weekly, og ikke i den norske utgaven av Monthly. her i landet kommer det bare i form av tankobon (bøker) Endret 28. oktober 2005 av ]zeOx[ Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Dette her var vel ikke en "grafikk" over gjennomsnite? Dere Ga en 7, ville gitt maks 5. I spiderman spillet, (det nye) ga dere 6, og der er det bedre grafikk . . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg